  • 1. Data: 2021-11-22 22:12:50
    Temat: sokratesa.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    7 lat i miesiąc. W sumie nieźle choć ja mam niedosyt.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-11-22 23:02:13
    Temat: Re: sokratesa.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-22, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > 7 lat i miesiąc. W sumie nieźle choć ja mam niedosyt.

    Niestety. W Rzepie napisali, że prokuratura postawiła zarzut zabójstwa,
    ale sąd stwierdził, że nie ma to szans się utrzymać.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-11-22 23:28:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niestety. W Rzepie napisali, że prokuratura postawiła zarzut zabójstwa,
    > ale sąd stwierdził, że nie ma to szans się utrzymać.

    To tylko sprostuję że 7 lat i 10 miesięcy a nie jak napisałem 1 miesiąc.
    Max za wypadek jest 8 więc praktycznie wymaksowali. Ciekawy jestem czemu
    nie dostał tych dwóch miechów do maxa, bo z okoliczności łagodzących to
    chyba tylko żal mu został.

    Zobaczymy - prokuratura zapowiada apelację. Dwa zdania były odrębne ale
    to ławnicy.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-11-22 23:45:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Max za wypadek jest 8 więc praktycznie wymaksowali. Ciekawy jestem czemu
    > nie dostał tych dwóch miechów do maxa, bo z okoliczności łagodzących to

    A on siedzi w areszcie od wypadku czy z wolnej stopy?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-11-22 23:48:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A on siedzi w areszcie od wypadku czy z wolnej stopy?

    Siedzi. Zaliczą mu na poczet.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-11-23 01:00:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Siedzi. Zaliczą mu na poczet.

    I stąd pewnie te -2 miesiące.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-11-23 06:33:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I stąd pewnie te -2 miesiące.

    Ale on już niemal dwa lata siedzi. To się robi inaczej - wyrok osiem,
    siedział w areszcie dwa, zostaje 6 do odsiedzenia.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-11-23 07:55:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale on już niemal dwa lata siedzi. To się robi inaczej - wyrok osiem,
    > siedział w areszcie dwa, zostaje 6 do odsiedzenia.

    To bylo 2 lata temu? Nieźle. Tzn. niezłą mam wiarę w ten system skoro
    ubzdurało mi się jakoś, że to od tego wrzesnia :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-11-23 10:17:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Nov 2021 22:02:13 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Niestety. W Rzepie napisali, że prokuratura postawiła zarzut zabójstwa,
    > ale sąd stwierdził, że nie ma to szans się utrzymać.

    nie tyle nie ma szans, co zmienil zarzut.
    Ławnicy podobno złożyli zdanie odrębne, a prokurator bedzie apelowal.

    No coz, 130km/h w centrum miasta to sporo za szybko ...
    ale nastepnym razem jak Shrek bedzie pomykal po Łazienkowskiej,
    to prokurator tez moze uznac, ze 100 to za szybko jak na centrum
    miasta :-)

    A Tusk - 107 przez wies ... czy jemu tez zabojstwo z zamiarem
    ewentualnym?

    J.

  • 10. Data: 2021-11-23 10:29:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Nov 2021 06:55:01 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To bylo 2 lata temu? Nieźle. Tzn. niezłą mam wiarę w ten system skoro
    > ubzdurało mi się jakoś, że to od tego wrzesnia :)

    Jaka wiare w system?
    Tak szybko u nas za wypadki nie skazują :-)

    Ale faktycznie - 2 lata. Ech, docisnal nas ten Covid, latka leca,
    czlowiek sie starzeje ...

    J.