  • Data: 2003-11-18 11:56:27
    Temat: sad grodzki
    Od: "kwizak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    w zeszlym roku taksowkarz chcial mnie najechac na przejsciu jak uskoczylem,
    to celowo podjechal mi do nogi trabil i zgonil z przejscia. od razu
    zadzwolilem na policje i zlozylem zeznania. dzis odbyla sie sprawa w sadzie
    grodzkim i uznali go za winnego. Oczywsice jego zona i on klamali i mowili,
    ze grzecznie jechali, ale to nie wazne. W kazdym razie po wyjsciu z rozprawy
    szli za mna, doszi dotad az zobaczyli do jakiego samochodu wsiadlem i cos
    sie odgrazali, na koniec jak odjezdzalem z parkingu ten taksowkarz kopnal w
    samochod. Moje pytanie jest takie, czy nie powinienem zlozyc na niego
    powodztwa prywatnego, ze czuje sie zagrozony, ze on mi grozil... chodzi mi o
    to, ze teraz on pewnie zlozy cos, zeby mi sie "odwdzieczyc... "
    nie chcialbym miec jakichs nieprzyjemnosci z powodu, ze on pierwszy cos
    zlozy. Sami wiecie: pierwszy czasem, lepszy prawem...
    prosze o porade.