  • 91. Data: 2006-03-08 07:47:29
    Temat: Re: Człowieczeństwo-definicja?
    Od: "złodziej beretów ='=" <s...@s...arcykaplana.pl>

    "AW" <o...@h...com> napisał

    > Natomiast boskość to całkowity tryumf ducha nad zwierzęciem. Tylko Bóg
    może
    > dobrowolnie przystać na śmierć i ból.

    - brr!...

    > Poruszanie się pod prąd samozachowawczych instynktów, pod dyktando
    świadomej
    > woli, to ostateczna i bezpardonowa rozprawa ze zwierzęcością.
    > Kierunek został nam wskazany: poprzez ból i śmierć do Wolności. Wielu
    > odwróci oczy, ale droga jest jedna.

    A niech to..., wyboista trochę - he, he.

    > Pięknie Sky'u.

    złodziej

  • 92. Data: 2006-03-08 10:41:09
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "złodziej beretów ='=" <s...@s...arcykaplana.pl>
    napisał w wiadomości news:dum29i$bbd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "AW" <o...@h...com> napisał

    > może
    >
    > - brr!...
    E-tam brrr...albo achhh:...brrrr.. ;P

    Nie tyle /nie tylko/ przystać ale i przetworzyć...w bodźce interpretowane
    pozytywnie -jako dowody samego życia-istnienia jako takiego.
    Chcianym smakiem życia ustanowić każdy z sygnałów do nas docierających,
    Uczyć się czerpać radość z pełnego spektrum doświadczenia rzeczywistości!
    Bez popadania w skrajności, wysublimowanie czy wybiórczość.

    Wszystko niech przynosi kożyść...wszystko może służyć dobremu...
    Niczego się nie wyrzekać, do niczego sie nie przywiązywać...

    > świadomej
    >
    > A niech to..., wyboista trochę - he, he.

    Wąska i stroma -doprawdy...do czasu...potem umozliwiajaca "chodzenie po
    rozżarzonych węglach" -dosłownie i w przenośni ;)

    > złodziej

    Miłego podebrania pomysłu na życie -multiplikacji i propagacji... ;)

  • 93. Data: 2006-03-08 11:09:18
    Od: "Lisek Chytrusek" <s...@s...arcykaplana.pl>

    "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Miłego podebrania pomysłu na życie -multiplikacji i propagacji... ;)

    Kurde, a co to takiego ta "multiplikacja" i "propagacja" ?

    złodziej

  • 94. Data: 2006-03-08 14:39:47
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lisek Chytrusek" <s...@s...arcykaplana.pl>
    napisał w wiadomości news:dume3v$rfq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Kurde, a co to takiego ta "multiplikacja" i "propagacja" ?

    Nie oglądałeś Matrixa? ;)

  • 95. Data: 2006-03-08 15:16:08
    Od: "<:Lisek Chrystusek-," <u...@n...berety.pl>

    "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Nie oglądałeś Matrixa? ;)

    Niby oglądałem, ale mało co pamiętam...

    <:Lisek-,

  • 96. Data: 2006-03-08 17:26:32
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "<:Lisek Chrystusek-," <u...@n...berety.pl> napisał w wiadomości
    > "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Niby oglądałem, ale mało co pamiętam...

    To choć zajrzyj do słownika ;)

  • 97. Data: 2006-03-08 17:46:41
    Temat: Re: rezygnacja z członkostwa w organizacji religijnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sky [###s...@o...pl.###] napisał:

    > Niestety nie mogę przyjąć twojej tezy

    I może poprzestańmy na tej konstatacji. nie ma obowiązku
    jednomyślności w naszym społeczeństwie.

  • 98. Data: 2006-03-08 17:47:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sky [###s...@o...pl.###] napisał:

    Fajno się z Tobą dyskutuje, tyle że ten wątek zupełnie nie przystaje
    do tematyki grupy. Za chwilę ktoś podniesie z tego tytułu rwetes, i
    najgorsze, ze będzie miał rację. To, czy socjotechnikę stosowano do
    polowania na mamuty, czy promocji religii z prawem nie ma nic
    wspólnego. Pozostał, jakże głębokie, myśli również.

    Natomiast nasze prawo bazuje głównie na trendach poprzednich systemów
    prawnych. Oczywiście w jakimś tam zakresie na etyce i filozofii, ale w
    każdym razie na pewno nie wprost. Tak więc nie widzę większego sensu
    wałkowania tych tematów na tej grupie.

  • 99. Data: 2006-03-08 22:24:06
    Od: "MaRa" <r...@g...com>

    Protestuje przed nazywaniem zwierzat zwierzecymi. Ludzie lubia byc
    wyjatkowi, a tak naprawde sa czasami bardziej prymitywni od zwierzat.
    Zdarza sie ze zwierze ratuje zycie czlowiekowi. Zwierzeta bywaja
    przyjaciolmi. Zwierzeta nie wymyslaja absurdalnych ideologii ktore
    innym narzucaja i nie morduja z ich powodu. Zwierzeta nie upijaja sie i
    nie tluka zon. Czy to sa przejawy prymitywizmu? Sa za glupie by byc
    zle?
    Jeszcze nie dawno ludziom wydawalo sie ze istnieja nizsze rasy.
    Afrykanie, Chinczycy, Cyganie byli podludzmi.
    Troche wiecej pokory. Kazde zycie jest cenne, ma swoja role. Dzieki
    roznorodnosci moze sie nawzajem uzupelniac.
    A czlowiek to czlowiek. Nie ma sensu wprowadzac sztucznych podzialow na
    ludzkich i nieludzkich ludzi. Nie widzimy cudzych mysli, co czasem
    prowadzi do wniosku ze jest sie madrzejszym.
    Polecam film "Autostopem przez galaktyke".

  • 100. Data: 2006-03-08 23:32:40
    Od: "AW" <o...@h...com>

    "złodziej beretów ='=" <s...@s...arcykaplana.pl> wrote in
    message news:dum29i$bbd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "AW" <o...@h...com> napisał

    > może
    >
    > - brr!...

    > świadomej
    >
    > A niech to..., wyboista trochę - he, he.

    He, he, nawet bardzo. Ale boskość to przecież bardzo wysoki próg.

    > złodziej

    AW

    .