  • 1. Data: 2006-02-09 23:43:32
    Temat: Czy to przwda, że....
    Od: "Waldek" <j...@i...pl>

    ..."Rozpatrywanie sprawy w trybie postępowania administracyjnego ma
    pierwszeństwo przed formą postępowania skargowego"
    Tak napisał mojej matce organ II instancji w odpowiedzi na skargę na organ I
    instancji i wniosek o zawieszenie postępowania do czasu rozpatrzenia tejże
    skargi.
    Gdyby ktoś z Grupowiczów mógł udzielić wiążącej odpowiedzi - byłbym
    zobowiązany
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-10 17:25:20
    Temat: Re: Czy to przwda, że....
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tejże skargi.
    > Gdyby ktoś z Grupowiczów mógł udzielić wiążącej odpowiedzi - byłbym

    Chwileczke, skarge na organ I instancji? Sprecyzuj o co chodzi, pewno chodzi
    o skarge na decyzje? Mozesz skarzyc tylko decyzje ostateczne (musisz
    poczekac na rozpatrzenie odwolania przez organ II instancji)

    Pozdrawiam,
    Michal