  • 1. Data: 2006-02-09 21:55:34
    Temat: prawa komornika
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    muszę zwieźc swoje graty do domu rodziców. tak się składa, że do tatusia
    zagląda komornik i nie wiem czy nie czepi się mojgo sprzętu grającego. Co
    muszę zrobic żeby uniknąc łapki komornika na moim sprzęcie??
    Pomocy!!

  • 2. Data: 2006-02-09 22:11:43
    Temat: Re: prawa komornika
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Przedstawic faktury na siebie na ten sprzet.
    Cos wlasnie sie zmienia w tym wzgledzie podobno lub sie juz zmienilo, pisali
    na WP.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 3. Data: 2006-02-09 22:17:15
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    Nie mam faktury..
    Kupiłem wieże od znajomego. Mam z nim spisac umowę?? wystarczy???
    A co z podatkiem??

  • 4. Data: 2006-02-09 22:26:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Chyba wystarczy, ale nie jestem pewien, natomiast jak z podatkami to niech
    sie witek wypowie, to expert:)

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 5. Data: 2006-02-10 00:30:21
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Nie mam faktury..
    > Kupiłem wieże od znajomego. Mam z nim spisac umowę?? wystarczy???
    > A co z podatkiem??

    Przedmioty ruchome do 1000 zł można sprzedać/kupić bez podatku.

    Tomasz.

  • 6. Data: 2006-02-10 01:13:02
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    dzieki za newsy.
    tylko prosiłbym o rade na temat tej umowy.
    czy wystarczy, ze komornikowi przedstawie ze mam na nią kwity??
    i czy sa jakies przepisy na poparcie mojej racji??
    z góry dziękuje...

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4cb9.000002be.43ebde9c@newsgate.onet.pl...