  • 1. Data: 2006-02-09 22:23:47
    Temat: depozyt sądowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Z powodu naruszenia umowy przez kupującą rozwiązałem umowę przedwstępną
    dotyczącą sprzedaży mieszkania.

    Zadatek babie oczywiście przepada (chciałem być uprzejmy i oddać też
    zadatek plus nawet odsetki, ale baba 'fika', więc już nie chcę być
    uprzejmy ;) )

    W grę wchodzi oddanie jeszcze pewnej kwoty, która zadatkiem nie była.

    Problem: została wpłacona nie przez tę babę, tylko przez jakąś jej
    znajomą firmę. Zarówno baba jak i firma odmawiają ustosunkowania się na
    piśmie, które z nich sobie rości prawa do tej kwoty.

    Co gorsza - odmawiają też podania numeru konta i domagają się gotówki
    (twierdzą, śmiech na sali, że konta nie mają).

    W rezultacie chcę kasę złożyć w depozycie sądowym - a potem niech sobie
    to ta firma czy baba weźmie i się wzajemnie między sobą rozliczą.

    Jak wygląda procedura?

  • 2. Data: 2006-02-09 22:44:27
    Temat: Re: depozyt sądowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co gorsza - odmawiają też podania numeru konta i domagają się gotówki
    > (twierdzą, śmiech na sali, że konta nie mają).

    A czemu nie chcesz płacić gotówką? Tylko tak napisz jak tu to sąd odmówi
    ci zgody na złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu sądowego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-02-09 22:47:48
    Od: "lux" <u...@w...pl>

    składasz wniosek do sądu o przyjęcie do depozytu

    --
    ======
    lux

    www.atest.prv.pl

  • 4. Data: 2006-02-09 22:51:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > A czemu nie chcesz płacić gotówką? Tylko tak napisz jak tu to sąd odmówi
    > ci zgody na złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu sądowego.

    Bo się obawiam chodzenia z kilkudziesięcioma tysiącami złotych gotówką
    po mieście.

  • 5. Data: 2006-02-09 22:54:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

> [...]
    > ci zgody na złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu sądowego.

    Bo się obawiam chodzenia z kilkudziesięcioma tysiącami złotych gotówką

    Poza tym chcę mieć ślad, żeby potem ci oszuści nie próbowali udawać, że
    niczego nie dostali.

  • 6. Data: 2006-02-09 22:54:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo się obawiam chodzenia z kilkudziesięcioma tysiącami złotych gotówką
    > po mieście.

    Napisz to we wniosku o złożenie świadczenia do depozytu sądowego. Potem
    nam opiszesz jaki był efekt.

  • 7. Data: 2006-02-09 22:57:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo się obawiam chodzenia z kilkudziesięcioma tysiącami złotych gotówką
    > po mieście.
    >
    > Poza tym chcę mieć ślad, żeby potem ci oszuści nie próbowali udawać, że
    > niczego nie dostali.

    Sąd się nie zgodzi.

  • 8. Data: 2006-02-09 22:59:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Sąd się nie zgodzi.

    Dlaczego?

    Ty orzekasz?

  • 9. Data: 2006-02-09 23:01:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego?

    Dlatego że nie rozumiesz istoty depozytu sądowego. To nie skrytka na
    twoje zawołanie.

  • 10. Data: 2006-02-09 23:03:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Dlatego że nie rozumiesz istoty depozytu sądowego. To nie skrytka na
    > twoje zawołanie.

    Nie 'moje zawołanie' tylko obiektywna konieczność.

    Ale OK, skoro jesteś taki światły, to przestań odpowiadać tajemniczymi
    półsłówkami i wytłumacz, co wg. ciebie (i sądu?) nie jest tylko czyimś
    'zawołaniem'.