eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzedłużająca się naprawa gwarancyjna › przedłużająca się naprawa gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "CiepliX" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Date: Thu, 1 Jun 2006 20:11:58 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <e5napg$ehp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: abcl234.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1149185648 14905 83.6.227.234 (1 Jun 2006 18:14:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jun 2006 18:14:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:391466
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
    ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził
    w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
    związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
    przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
    nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
    sumie nie jest złym wyjsciem.

    Dzieki za podpowiedź,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1