  • 61. Data: 2021-04-07 17:21:42
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:606dc374$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 11:13, J.F. pisze:

    >Zdziwił byś się.

    No ba, wyksztalcenie tumanistyczne.
    Choc nie zawsze.

    J.

  • 62. Data: 2021-04-07 17:23:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 11:31, Olin pisze:

    >Ale w takim razie, czemu taką tragedię z braku ich zabezpieczenia
    >dziennikarze robią?

    Dziennikarze to tragedie robia z podejscia prokuratury, i slusznie.

    Choc ciagle nie napisali - czy po drugiej pomylce nastapil w koncu
    prawidlowy wniosek, i czy rodzina zobaczyla ze tu nic nie wygra i
    odpuscila..

    J.

  • 63. Data: 2021-04-07 20:01:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 17:23, J.F. pisze:

    > Dziennikarze to tragedie robia z podejscia prokuratury, i slusznie.

    Jeśli chodzi o błąd, to oczywiście mają rację. Ale ludzie są tylko
    ludźmi. Choć rozumiem raz pomylić cyferki. Ale żeby dwa razy? Warto
    byłoby zapytać u źródeł.

    > Choc ciagle nie napisali - czy po drugiej pomylce nastapil w koncu
    > prawidlowy wniosek, i czy rodzina zobaczyla ze tu nic nie wygra i
    > odpuscila..

    Wiesz, gdyby się okazało, że jednak wzięli te właściwe bilingi i to nic
    nie dało, to wydźwięk tego błędu byłby zupełnie inny.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2021-04-08 10:41:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Apr 2021 20:01:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli chodzi o błąd, to oczywiście mają rację. Ale ludzie są tylko
    > ludźmi. Choć rozumiem raz pomylić cyferki. Ale żeby dwa razy? Warto
    > byłoby zapytać u źródeł.

    Tak, ludzie są tylko ludźmi i czasem nadużyją uprawnień w kiblu na
    komendzie, bo się zirytują albo zapomną naładować akumulatory w kamerce.
    Mogą też przyjechać po cywilnemu na demonstrację i bez żadnego trybu zacząć
    pałować.
    Warto zapytać u źródeł, dlaczego tak się dzieje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 65. Data: 2021-04-08 12:37:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 10:41, Olin pisze:
    > Warto zapytać u źródeł, dlaczego tak się dzieje.

    Pytałeś?

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2021-04-08 13:08:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 12:37:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytałeś?

    Czekam na Ciebie, bo na pewno zrobisz to lepiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 67. Data: 2021-04-08 13:19:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 13:08, Olin pisze:

    > Czekam na Ciebie, bo na pewno zrobisz to lepiej.

    Ale to Ciebie to intryguje.

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2021-04-08 14:56:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    To nie ja napisałem:
[...]

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/