  • 1. Data: 2021-03-31 16:14:29
    Temat: Co może się dziać
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://www.se.pl/bydgoszcz/kwiecien-przyniesie-nam-
    koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    Krzyszof Jackowski przepowiada wielki kryzys

    - Mam nadzieję, że optymizm wiosenny wróci. Przeprogramowani, zaczynamy
    być obojętni. Postaram się skupić nad tym, co się będzie działo w
    najbliższym czasie - zapowiedział podczas swojej ostatniej audycji
    jasnowidz Krzysztof Jackowski.
    Jasnowidz Jackowski: Wrócą getta?! Ludzie w grupach będą opryskiwani.
    Przerażająca przepowiednia
    - Obojętniejemy, jesteśmy zmęczeni tą sytuacją, ale w pewnym sensie
    sytuację, w której jesteśmy zaczynamy akceptować. Uważamy to za dzień
    codzienny, za normę. Nigdy nie może być normą coś takiego, co się
    dookoła dzieje, ponieważ to nie jest normalne. To następny dowód na to,
    że w takich sytuacjach społecznie jesteśmy w masie, w całości, jesteśmy
    prawie, ze bezbronni. Nie jesteśmy w stanie, bo to tak działa, że są
    grupy ludzi, które reagują bardzo różnie.
    - Zaczynamy uważać, że niewiele to zmieni. Następne święta takie dziwne.
    Tudzież mowa o czwartej fali. Dziś wyczytałem, że zaraza nie 19,a 20 się
    narodziła. Pani Merkel mówiła, ze zaraza 20 się zaczyna pojawiać. Drodzy
    państwo obojętniejemy i zaczynamy akceptować ową sytuację, która
    wszystkie znaki dookoła wskazują na to, że na pewno nie jest brany pod
    uwagę koniec całej te sytuacji.

    - Od kwietnia będzie wdrażany kryzys. Będzie wdrażany w sposób
    taktyczny, ale będzie nam to uświadamiane. Oczywiście za kryzys będzie
    odpowiedzialna sławetna zaraza i i przyjdzie nam się zmierzać nie tylko
    ze wszystkimi obostrzeniami i przedłużającą się trzecią falą, a też
    różnymi trudnościami w urzędach, szpitalach, sądach i wielu innych
    publicznych miejscach, to teraz jeszcze dojdzie do tego kryzys. Zacznie
    się niewinnie, tak jak zaraza zaczęła się w naszym kraju niewinnie.
    Pamiętacie jak pacjenta zero pokazywali?
    - Wyglądało to niewinnie. Pierwsze dwa tygodnie mieliśmy zostać w domu,
    potem następne. A dziś mamy dziś. Ten kryzys zaczynie nam do skierować,
    ale za kilka miesięcy. Ten kryzys zacznie nam doskakiwać, ale za kilka
    miesięcy. Wtedy, kiedy zacznie nam porządnie doskwierać poważnie, czyli
    na nas, na obywatelki będzie rozłożony ten kryzys, to już będziemy
    zobojętnieni, tak jak teraz jesteśmy na te wszystkie obostrzenia, tak
    wtedy będziemy zobojętnieni na słowo ,,kryzys". Na to, ze coraz więcej
    będzie cięć, będzie coraz więcej nakładane na nas, bo winowajca jest
    niewidzialny - mówił Krzysztof Jackowski, jasnowidz z Człuchowa.

    - Wmówi nam się społecznie, że gdyby nie zaraz, to Polska była krajem
    niezadłużanym, o wielkim potencjale ekonomicznym, przemysłowym, co jest
    kompletną nieprawdą. Będzie się nam mówiło, że Europa była niezadłużona,
    że świat był niezadłużony. To zaraza spowodowała to wszystko. Dlaczego
    damy sobie to wmówić? Ponieważ każda nieprawda powiedziana wielokrotnie
    zaczyna być prawdą. Społecznie to przyjmujemy.

    - Będą mgliste odpowiedzi, że pod jakimś warunkiem. To zostanie.
    Intensywność się zmniejszy. Bo nie będzie już jej musiało to być tak
    intensywne, ponieważ utrwali nam się przeprogramowanie, utrwali nam się
    stały strach i obawy. Utrwaleni nie musimy być nagabywani, informowani
    co chwilę o zagrożeniu, tylko wystarczy, że świadomie będziemy tak
    myśleli społecznie i to stanie się normą. Wtedy zaczniemy się zmagać z
    jeszcze jednym problemem: kryzysem.

    - Bardzo małe państwo w ogniu. Nie bardzo wiadomo co ten ogień
    spowodowało, albo kto ten ogień spowodował. Przez ten ogień w małym
    państwie stanie się między narodowy wrzask, krzyk. Być może będzie to
    iskra zapalna - mówił w czasie wizji na żywo jasnowidz Jackowski i
    dodał: - Powiem państwu, coś bardzo karkołomnego, ale ja mam wrażenie,
    tak czuje, że świat, że Turcja, część Europy, ktoś na Bliskim Wschodzie,
    że to wszystko jest przygotowane i jest cisza przed wielką burzą. Tak
    jak powiedziałem w swoim audycjach z listopada, z grudnia, że na
    początku stycznia będzie następna mała fala, a przełom lutego, marca pod
    kwiecień będzie początek wielkiej fali.

    - Komu są potrzebne stałe lekarstwa na dłużej, niech to zrobi, komu co
    jest potrzebne, niech się w to zaopatrzy. Proszę rozsądnie traktować co
    mówię, z dozą sceptycyzmu w stosunku do moich słów, ale jako człowiek, i
    który trzydzieści lat robi to co robi, który kilkaset ciał odprowadził
    na cmentarz muszę państwu to mówić, bo tak czuję i czuję jako obowiązek.
    Źle się czuję, że to państwu mówię.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-03-31 18:12:02
    Temat: Re: Co może się dziać
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 31.03.2021 16:14, Animka wrote:
    > https://www.se.pl/bydgoszcz/kwiecien-przyniesie-nam-
    koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    > Krzyszof Jackowski przepowiada wielki kryzys

    A ma to związek z grupą o prawie, bo...

  • 3. Data: 2021-03-31 19:16:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-31 o 18:12, Uncle Pete pisze:
    koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    > A ma to związek z grupą o prawie, bo...

    to są sprawy prawne naszego państwa i naszego życia. Już niejeden mówił,
    że w Polsce głód będzie itd.itd.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-03-31 19:42:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-31 o 19:16, Animka pisze:

> [...]
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    > to są sprawy prawne naszego państwa i naszego życia. Już niejeden mówił,

    To kiedy ten głód był w Polsce?
    W reklamach z Małym Głodem?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-04-01 00:37:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 31.03.2021 19:16, Animka wrote:
    koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    > to są sprawy prawne naszego państwa i naszego życia. Już niejeden mówił,
    > że w Polsce głód będzie itd.itd.

    Pewnie, i jasnowidz jako główny ekspert. Aczkolwiek, kiedy patrzę na
    tych klaunów w rządzie, może lepiej niech będzie jasnowidz...

  • 6. Data: 2021-04-01 00:59:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-01 o 00:37, Uncle Pete pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie, i jasnowidz jako główny ekspert. Aczkolwiek, kiedy patrzę na
    > tych klaunów w rządzie, może lepiej niech będzie jasnowidz...

    No popatrz...powiedział przed meczem dzisiejszym, że padnie jeden gol-z
    główki. Nie chciał powiedzieć nic więcej. Wiadomo dlaczego. No i ten
    jeden gol był tylko nie wiem czy z główki czy nie.
    Lubię czytać odczucia/przeczucia Jackowskiego. Mam dużo czasu, więc dużo
    czytam w internecie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-04-01 10:35:52
    Temat: Animko! Kto się pod Ciebie PODSZYWA?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 8. Data: 2021-04-01 10:37:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-31-marca-2021 o 19:16, Animka pisze:
    > to są sprawy prawne naszego państwa

    I to PRAWNE pierwsze co Ci przyszło do głowy?
    Co Ty masz w tj głowie? ;-)

  • 9. Data: 2021-04-03 10:49:58
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Animka napisał(a):
    > Mam dużo czasu, więc dużo
    > czytam w internecie.

    Kto dużo czyta i często słucha Jackowskiego, ten więcej wie!
    Proste.

    https://youtu.be/FlI6sjY8w7U?t=67

    https://img.obrazkowo.pl/images/bf18fae0c1d3dc8cbda2
    666dc1e016da.jpg

  • 10. Data: 2021-04-03 19:38:11
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 31.03.2021 o 16:14, Animka pisze:
> [...]
    > który trzydzieści lat robi to co robi, który kilkaset ciał odprowadził
    > na cmentarz muszę państwu to mówić, bo tak czuję i czuję jako obowiązek.

    Znając tych rZądzących czerwonych skurwysynów z propagandą rodem od
    Goebbelsa wcale nie trzeba być jasnowidzem żeby to przewidzieć. Powiem
    więcej. To jest oczywiste że tak bedzie.

    --
    Sonn