  • 1. Data: 2021-03-29 17:04:09
    Temat: Czy Gazeta Wyborcza "zapytała się" jak poseł Lepper (2006)?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja nie widzę powodu by dziennikarze byli chronieni bardziej niż posłowie
    (opozycji). Jak dla mnie niezawisłe sędziostwo ustanowiło sprawą
    Leppera solidny precedens na dziesięciolecia *nie tylko na posłów opozycji*.

    [A] https://wyborcza.pl/7,75398,26925731,prof-jedrzej-sk
    rzypczak-pozywanie-dziennikarzy-wladzy-pewnych.html
> [...]
    > nowa forma mrożenia wolnych mediów?
    >
    > Prof. Jędrzej Skrzypczak, prawnik i politolog, Uniwersytet im. Adama
    > Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa: -
    > Faktycznie, sytuacja jest bez precedensu. Wprawdzie w przeszłości, w
    > 2006 r. w głośnej sprawie pytań formułowanych przez Andrzeja Leppera
    > podczas wystąpienia w Sejmie, sądy rozstrzygnęły, iż pytanie może
    > zawierać zniesławiającą treść - jeżeli zawiera w sobie zniesławiające
    > fakty - to jednak okoliczności tamtej sprawy były inne. [koniec wersji

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper#Procesy
    _s%C4%85dowe

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-03-31 16:04:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    AAA to ta europejska "maniera" ZABEZPIECZAM

    Trudno. Chcieliście unijnych zwyczajów to macie ;-)