  • 51. Data: 2021-04-06 19:10:01
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:606c7bb3$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.04.2021 o 13:29, J.F. pisze:

    >Ale to nie na temat. Operator nie ma treści wiadomości. Nawet, gdyby
    >się
    >nie pomyliła, to byśmy w ten sposób ioch nie poznali.

    Ale wyciales istotne - polaczenia mialy miejsce styczen-czerwiec, a
    sprawa u prokuratora jak widac wrzesien.

    >Tekst widziałem. Osobiście w biegającego za spacerowczką księdza,
    >który
    >na jakimś polu ją gwałci CHCĘ nie wierzyć.

    Zaraz tam biegajacego. Ona spacerowala z psem, on spacerowal w
    poblizu.

    Tak czy inaczej - juz mowa o gwalcie.
    A przynajmniej tak pismaki napisali.

    >Właściciele postawione pytanie, to czy wszystkie do niego tyle
    >wysyłały.
    >No i tu, nie mając wiedzy co tam było, to można również skonstatować,
    >że
    >co on mógł? Uprzesz się i zaczniesz mnie bombardować SMS-ami, to mogę
    >Cię w telefonie zablokować, ale operator będzie te wiadomości nadal
    >odliczał.

    Ale wystarczylo tylko troche starannosci, nie mylic sie dwa razy pod
    rzad, i byloby wiadomo ile ksiadz do niej wyslal.

    Zreszta moze i wiadomo, bo co - nie spytala poraz trzeci ?
    Czy dala na przetrzymanie, az operator skasowal rejestry ...

    J.

  • 52. Data: 2021-04-06 19:13:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 06.04.2021 o 12:56, Olin pisze:

> [...]
    >czy nie jest. nie wiem, co miałoby w tej materii zmienić moje
    >stanowisko.

    >Jeśli wierzyć temu, co piszesz, to faktycznie cały szereg rzeczy
    >wzbudza
    >zdziwienie. mnie przykłądowo dziwi, czemu po ujawnieniu zgwałcenia
    >nie
    >powiadomiono Policji, która na pewno by odzież zabezpieczyła
    >przykłądowo. No przynajmniej nie wyobrażam sobie, by tego nie zrobić.
    >Ślady biologiczne i mikro w takim wypadku są bardzo ważne. Bo dziecko
    >może oczywiście konfabulować, ale skąd ślady biologiczne sprawcy na

    Czas.
    Skoro dziecko nie powiedzialo od razu, to ubrania mogly byc pare razy
    wyprane.

    J.

  • 53. Data: 2021-04-06 19:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Tue, 06 Apr 2021 11:27:38 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    ajpierw-gwalt-a-potem-blad-na-bledzie.html

> [...]
    >do
    >północy. 23 lutego (poniedziałek) pomiędzy godziną 22.30 a 0.30
    >między
    >numerami przeszło 30 SMS-ów. We wtorek, 10 marca, rozmowa toczyła się
    >od
    >godziny 22 do północy, a następnego dnia już od siódmej rano. We
    >wtorek, 24
    >kwietnia, wymiana SMS-ów również zakończyła się przed północą."

    >Robert Policmajster zaraz napisze, że to o niczym nie świadczy, bo
    >nie ma
    >zakazu telefonowania w nocy, zwłaszcza z dwunastolatką.

    No bo nie ma. Mogl jej np pytania z biblii zadawac.
    Ba - z faktu, ze tak wymieniali SMS, nalezy wnioskowac, ze nie byla
    razem z ksiedzem :-P

    Czas tez jakis dziwny - wymiana, miesiac przerwy, kolejna "rozmowa",
    dwa tygodnie przerwy.

    No i ... sms przeciez zostaja, moze byly niewinne, skoro sie nie bal.

    J.

  • 54. Data: 2021-04-06 20:01:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 18:51, J.F. pisze:
    > Bo faktycznie tego wykazu logowan nie widze ...

    Za to, co dziennikarze, czy sądy wypisują, to ja już odpowiadać po
    prostu nie mogę. Wykaz logować telefonu, a nie początków połączeń, można
    uzyskać, ale w ramach tzw. kontroli operacyjnej. Sąd musi jednak zlecić
    zbieranie tych informacji z góry i wówczas mamy faktyczne
    przemieszczanie się po antenach. Wstecz tego nie da się uzyskać, bo
    operatorzy przechowują tylko tyle, ile muszą. Chodzi o koszty. A muszą
    logować początki rozmów, to tak robią.

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2021-04-07 11:13:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Za to, co dziennikarze, czy sądy wypisują, to ja już odpowiadać po
    >prostu nie mogę. Wykaz logować telefonu, a nie początków połączeń,
    >można

    Pismaki to jedno, ale sad powinien byc rzetelny.

> [...]
    >przemieszczanie się po antenach. Wstecz tego nie da się uzyskać, bo
    >operatorzy przechowują tylko tyle, ile muszą. Chodzi o koszty. A

    Googlowi powiedz, ze ma za duze koszty.
    Ja tam mysle, ze nie gromadza tego, czego im nie wolno.

    Ale z tymi logowaniami do BTS to jestem ciekaw, skad mi sie wzielo
    takie przekonanie.
    Dziennikarze mi wmowili, czy np kiedys tak bylo.

    Albo jak mowisz - wyjatki z dzialalnosci operacyjnej przeniesiono na
    ogol.

    Troche podobnie, jak z SMS - np komisjach roznych poslowie cytuja co
    tam jeden napisal do drugiego, a operator ma zapisac informacje o SMS,
    ale nie tresc.

    Czy tej tresci nie zapisuje/nie przetwarza, to jestem ciekaw, bo np
    takie zadanie jak zrobienie dobrego slownika do T9 ...

    J.

  • 56. Data: 2021-04-07 11:23:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Apr 2021 16:22:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > O tym zacytowanym fragmencie.

    No i jak z zacytowanego fragmentu wywnioskowałeś, że - cytuję - "na końcu
    się okazuje, że sama ofiara skarżyła się na liczne SMS-y, a nie gwałcenia."
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/41wOWui7U
    uU/m/v1cDFI5xBwAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 57. Data: 2021-04-07 11:31:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Apr 2021 19:50:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i ... sms przeciez zostaja, moze byly niewinne, skoro sie nie bal.

    Nie zostały, bo kazał kasować, ale ponoć i tak był ostrożny:

    "Łącznie od początku stycznia do końca czerwca naliczyliśmy co najmniej 629
    SMS-ów pomiędzy numerem Marianny a numerem księdza. Czego dotyczyły? - To
    były raczej koleżeńskie teksty, wulgarnych treści w nich nie było. Ksiądz
    był bardzo ostrożny. Nie zapisywałam tych SMS-ów, tylko wszystko od razu
    kasowałam. Takie miałam polecenie od księdza - wspomina Marianna."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 58. Data: 2021-04-07 11:54:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    >razu
    >kasowałam. Takie miałam polecenie od księdza - wspomina Marianna."

    Czyli wychodzi na to, ze Robert ma racje i to dowod na ... nic
    zdroznego.

    J.

  • 59. Data: 2021-04-07 16:33:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 11:31, Olin pisze:
    > Nie zostały, bo kazał kasować, ale ponoć i tak był ostrożny:

    Ale w takim razie, czemu taką tragedię z braku ich zabezpieczenia
    dziennikarze robią?

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2021-04-07 16:36:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 11:13, J.F. pisze:

    > Pismaki to jedno, ale sad powinien byc rzetelny.

    Zdziwił byś się.

    > Googlowi powiedz, ze ma za duze koszty.
    > Ja  tam mysle, ze nie gromadza tego, czego im nie wolno.

    Mówię to, co wiem. Google żyje z tych informacji. Operator ze
    świadczenia usług.

    --
    Robert Tomasik