eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z telefonia komorkowaproblem z telefonia komorkowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jachu" <A...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z telefonia komorkowa
    Date: Fri, 11 Mar 2005 00:06:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 68
    Message-ID: <d0qjub$gsm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pag166.poznan.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1110496011 17302 212.160.61.166 (10 Mar 2005 23:06:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2005 23:06:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Antivirus: avast! (VPS 0510-0, 03/08/2005), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:283579
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam .



    Mam pewnie problem prawniczy z wiazany z operatorem telefonii komórkowej w
    Niemczech.

    Byc moze ktos bedzie w stanie mi pomóc.

    Mialem (mam do maja 2005) podpisana umowe na 2 lata z firma O2 GmbH & Co.

    W dniu kiedy podpisywalem umowe , studiowalem w Niemczech (rok2003)
    Ukonczylem studia w Niemczech z koncem wrzesnia 2004 (jestem wymeldowany ,
    nie mam konta bankowego w Niemczech , nie mam statusu studenta niemieckiego)
    i kontynuuje nauke w Polsce.



    Bedac w Niemczech grudniu 2004 napisalem pismo odnosnie mozliwosci tkz.
    "Sonderkündigung" czyli wyjatkowej sytuacji rozwiazanie umowy(dodalem
    zalaczniki - zaswiadczenie z uczelni w Polsce ,ze studiuje , ksero dowodu
    osobistego i odwiedzilem autoryzowany punkt sprzedazy telefonii
    komórkowej - O2 w celu zaczerpniecia informacji , w jaki sposób przekazac
    moja sprawe do odpowiedniego dzialu w O2. Sprzedawca poinformowal mnie ,ze
    on nie udzieli mi odpowiedzi na pytanie czy , mozna rozwiazac umowe przed
    terminem wygasniecia w takim szczególnym przypadku jak mój ,ale przefaxuje
    te wszystkie dokumenty do centrali. I powiedzial ,ze mam czekac na odpowiedz
    droga pocztowa.

    Dodam jeszcze ,ze na pismie skierowanym do O2 podalem mój adres
    korespondencyjny w Polsce ,zeby nie stanowilo to dla nich problemu to
    równiez adres kolegi w Niemczech.

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymalem odpowiedzi z O2 , ale O2 caly czas
    nalicza sobie oplate abonamentowa + odsetki za niezaplacony abonament.
    (sprawdzilem to na stronie dla klientów o2)



    Zadzwonilem do centrali i sympatyczna pani (w centralni mówia prawie
    wszystkimi jezykami prócz polskiego) powiedziala mi ,ze takiego pisma nie
    otrzymali , ale mam wyslac to raz jeszcze zwykla poczta (na inny adres tzn
    do Norymbergii niz faxowal sprzedawca autoryzowanego punktu O2 do
    Monachium).

    Przekazala mi równiez ,ze mam zaplacic 58 e , które im zalegam. A to
    wszystko nie mojej winy tylko z niekompetentnego sprzedawcy autoryzowanego
    punktu sprzedazy O2 .



    I teraz mam do was pytanie co zrobic ? Czy zaplacic ? Czy wyslac im opisana
    sytuacje ,ze nie z mojej winy ? Dodam ,ze nigdy nie mieli problemu z mojej
    strony z niezaplacona faktura.

    Nigdy nie zalegalem , a mialem przez okres trwania umowy czesto rachunki
    ponad 140 e.



    Zastanawiam sie równiez czy oni zgodza sie na to ,zeby umowa zostala
    rozwiazana przed okreslonym terminem.



    Pozdrawiam Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1