  • 1. Data: 2008-11-25 17:11:57
    Temat: problem z fakturą NASK opłata 2 razy
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam, kiedyś wysłałem zamówienie faxem na domene w nasku (244PLN)
    domeny nie opłaciłem bo się rozmyśliłem i to jak się okazało był
    błąd , byłem za granicą, nie dostałem/nie odebrałem/ żadnych faktur,
    wezwań do sądu itp a teraz przyszedł mi wyrok z sądu i egzekucja
    komornicza z nakazem zapłaty za fakturę za domene z 2001 roku +
    odsetki za 7 lat

    ale...

    Po sprawdzeniu okazało się, że tą domene zarejestrowałem 2 marca 2001
    roku i z tego co pamiętam działała ona około miesiąca - dwóch (bez
    opłacenia f-ry) i teraz patrze we whois i jest zarejestrowana od 5
    maja 2001 roku.

    Czy to jest normalne, że Nask sprzedał mi domene za 244zł /12 m-cy
    następnie po 1-2 m-cach ją zablokował do postępowania wyjaśniającego a
    następnie po ok 3 m-cach od mojej rejestracji zwolnił (zapewne na
    życzenie następnego kupującego) do rejestracji i pobrał drugi raz za
    to samo opłatę?

    Wołają ode mnie pieniądze za okres 2 marca 2001 - 2 marca 2002 roku a
    od 5 maja komuś innemu ją sprzedali ponownie...

    p.s. jak wygląda sprawa przedawnienia takiej faktury o ile w ogole
    istnieje?

    Z góry dziękuje za wszelkie komentarze.