  • 1. Data: 2008-11-25 17:48:53
    Temat: Sprzedaz wysylkowa - zwrot kosztow wysylki
    Od: "atman" <a...@...pl>

    Witam,
    zakupiłem przez internet urządzenie. Przez pomyłkę sprzedawca wysłał zły
    model i musiałem odesłać. Wysłał teraz dobry, lecz uszkodzony. Znowu muszę
    odsyłać, żeby otrzymać sprawny sprzęt.

    Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek? W końcu to wszystko jego
    błędy.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-11-25 20:10:08
    Temat: Re: Sprzedaz wysylkowa - zwrot kosztow wysylki
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a moze zaplaciles za przesylki ?
    pewnie ze jego wina i on ponosi koszt

  • 3. Data: 2008-11-25 20:45:59
    Od: "atman" <a...@...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >a moze zaplaciles za przesylki ?
    > pewnie ze jego wina i on ponosi koszt

    a jakas podstawa prawna? ;) moralnie to wiadomo, jego wina i powinien oddać
    za 2x wysyłkę

  • 4. Data: 2008-11-26 16:01:35
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    atman <a...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > a jakas podstawa prawna? ;) moralnie to wiadomo, jego wina i powinien oddać
    > za 2x wysyłkę

    Jeśli to sprzedaż konsumencka to art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej; jeśli niekonsumencka - art. 560 par. 4 kodeksu cywilnego.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2008-11-26 16:01:39
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>