  • 1. Data: 2008-11-25 15:04:04
    Temat: Sprawa spadkowa.
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Witam.

    Jestem po pierwszej sprawie o nabycie spadku.
    Jak to bywa czesto w niezgodzie spadkobiercow na pierwszej
    sprawie wiele sie nie dzialo. Jakies wnioski, opinie bieglych ...

    Mam do Was kilka pytan ;-) i prosze rozpiszcie sie w odpowiedzi ;-).

    Cala masa spadkowa jest w jednych rekach, mieszkanie,
    2 inne nieruchomosci, samochody i cala reszta.
    Jedna z nieruchomosci jest wynajmowana i z tego tytulu pobierane sa
    pieniadze.
    Druga nieruchomosc to warsztat ktory lezy odlogiem.
    Podobno wyposazenie tego warsztatu wyparowalo ... ?

    Czy jest jakis prawny sposob na wspolne zarzadzanie tym wszystkim ?
    Po dobroci niestety odpada. Do mieszkania nie chce wpuscic,
    do wynajmowanej nieruchomosci jak i udzielenia informacji
    co za ile i komu wynajmuje tez nie.
    Jest sporo dlugu, a pieniadze z wynajmu moga spokojnie zaspokajac
    wierzycieli.
    Niestety osoba tego nie robi i te wplywy przejada,
    a co za tym idzie odsetki rosna i masa spadkowa topnieje

    Co dalo by zabezpieczenie spadku i jakie sa koszta ?
    Gdzie to zglaszac, czy do sadu wlasciwego dla miesca zamieszkania ?
    Majatek jest rozrzucony po polsce.

    Moze jest jakis inny sposob ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    pozdrawiam
    goore.

  • 2. Data: 2008-11-25 20:20:40
    Temat: Re: Sprawa spadkowa.
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    GooRe pisze:
> [...]
    >
    > Co dalo by zabezpieczenie spadku i jakie sa koszta ?
    > Gdzie to zglaszac, czy do sadu wlasciwego dla miesca zamieszkania ?

    To jest sprawa i pytania dla fachowca zawodowego.
    polecam zasięgnięcie u niego porady i ewentualne zlecenie prowadzenia
    sprawy.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-11-25 20:32:20
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    > To jest sprawa i pytania dla fachowca zawodowego.
    > polecam zasięgnięcie u niego porady i ewentualne zlecenie prowadzenia
> [...]

    No ;-), a jak wywachac, ze to zawodowiec ...
    porad juz kilka zasiegnalem i tyle co lzej w kieszeni, cale to prawnicze
    grono
    chce najpierw kase za sprawe, a potem radzic.
    Placic kolejny raz za te same slowa w kolo to lekko przykre.

    A tak powaznie to ktos w miare obcykany cos podpowie,
    nie trzeba byc az takim "leonem zawodowcem".

    No chyba, ze by nie chcial ... trudno ;-).

    pozdrawiam
    goore.