  • Data: 2004-06-05 10:10:10
    Temat: porada
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pare lat temu (bylem wowczas niepelnoletni) dostalem darowizne od babci (wysoka
    kwota), pieniadze oddalem rodzicom (mialybyc wykorzystane na moje studia).
    Teraz jestem juz pelnoletni, moi rodzice sie rozwodza - zupelnie mnie olali(PO
    PIENIADZACH NIE MA SLADU).Ja ucze i utrzymuje sie sam ( czyli z pieniedzmi
    bardzo slabo ). Pytanie brzmi:CZY JEST MOZLIWOSC NA DRODZE SADOWEJ ODZYSKANIA
    TYCH PIENIEDZY (POCHODZACYCH Z DAROWIZNY OD BABCI)?