  • 81. Data: 2022-08-19 20:15:12
    Temat: Re: oszustwo na kasie samoobsługowej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Po wadze to jest zawsze, bo niby po co masz "włóż towar do pojemnika"?

    W Auhanie są kasy, które nie ważą. W innych sklepach pewnie też, ale z
    głowy nie pamiętam.

    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2022-08-19 22:51:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 19 sierpnia 2022 o 20:15:17 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > W Auhanie są kasy, które nie ważą. W innych sklepach pewnie też, ale z
    > głowy nie pamiętam.

    Hmm, raczej może nie mają wagi na tej półce środkowej ze skanerem, ale w tym
    pojemniku, co się odkłada, waga jest.
    Możliwe, że nie jest legalizowana do handlu.
    Ale spróbuj tam odłożyć coś innego niż właśnie zeskaniwałeś.

  • 83. Data: 2022-08-20 00:39:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    pojemniku, co się odkłada, waga jest.
    > Możliwe, że nie jest legalizowana do handlu.
    > Ale spróbuj tam odłożyć coś innego niż właśnie zeskaniwałeś.

    Te stanowiska nie mają wagi. Często skanuję nie wyjmując z wózka.

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2022-08-20 10:31:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 sierpnia 2022 o 00:39:20 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    pojemniku, co się odkłada, waga jest.
    > Te stanowiska nie mają wagi. Często skanuję nie wyjmując z wózka.

    Hmm, interesant ist diesen neue urządzenienien...
    I nie mówi "włóż towar do pojemnika"?
    W sumie oszon to zawsze był inny, np. to pakowanie w torby przez kasjera.
    Mam nieco nie po drodze, ale nawet ostatnio byłem, oczywiście w samoobsługowej, i nie
    zauważyłem różnic, ale może biedronek mnie wytresował.
    W tym przy metrze stokłosy są 4 - 3 mają starszy program, a jedna nowy - i można
    powiedzieć niczym Neo: "Oh, upgrades!", gdy kasa w końcu przestaje kazać odbierać
    zakupy z drukarki fiskalnej ;>

  • 85. Data: 2022-08-20 14:13:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ścigasz takich?

    -----

  • 86. Data: 2022-08-20 14:19:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sędzia wrzaśnie "uchylam, nie ma związku ze sprawą".

    BTW podnosiłem kiedyś przed sądem (nie dostałem pisma z terminem), że u mnie
    przysyłki pocztowe są nieprawidłowo awizowane i
    dostarczane, na co przedstawiłem kilkanaście pisemnych reklamacji wniesionych do PP.
    Sąd mnie prawie wyrzucił (=wyruchał) twierdząc, że "to inne numery przesyłek więc nie
    mają związku z niniejszą sprawą".

    -----
    > Teraz tylko poro zęby opierdolili jakiegoś polityka proka albo sędziego i te dwa
    przykłady wymienili na procesie

  • 87. Data: 2022-08-21 04:33:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-19, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]
    > sklepem w nocy kiedy nikt go nie pilnował to po sporządzeniu protokołu
    > strat płacisz podatek od zysku ze sprzedaży 99 zgrzewek odliczając
    > koszta w postaci 100 zgrzewek (i oczywiście wszystkich innych kosztów
    > jak personel, prąd itp. itd.).
    >
    > Czyli de facto nie zarobiłeś na jednej zgrzewce ale jeżeli o pieniądze
    > chodzi to nie okradziono ciebie tylko społeczeństwo. Dlatego piszę że
    > właściciel może nie ponieść uszczerbku na majątku w postaci straty
    > (rozumianej dosłownie, a nie łącznie z brakiem potencjalnego zysku).

    No ale jak zapłaciłeś wcześniej za 100 to masz stratę nie tylko na braku
    zysku, a na zapłaconej cenie tej jednej butelki, plus spodziewany zysk.
    A rzecz jest tu chyba bardziej skomplikowana, bo zamiast tej
    jednej stratnej masz nadal inną w zamian.

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2022-08-21 04:33:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-19, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > zaćmienie od temperatury, najwyraźniej nie wiem o co mi chodziło 5 dni temu :)

    Uf.

    --
    Marcin