  • 111. Data: 2023-04-04 16:11:06
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2023 o 06:54, J.F pisze:

    > niby podobne, ale nie calkiem.

    Tu masz rozbicie na zeznania i wyjaśnienia.
    --
    Robert Tomasik

  • 112. Data: 2023-04-05 14:06:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Po co? Jeśli nawet by to było potrzebne, to jak masz hasło, to podpinasz
    > do xRey i robisz kopię binarną. Godzina roboty góra.
    ^^^^

    Co to jest? Nie mogę nic konkretnego wyguglać.

    --
    Marcin

  • 113. Data: 2023-04-05 16:41:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > ^^^^
    >
    > Co to jest? Nie mogę nic konkretnego wyguglać.

    Literówka :-) xRay. Taka walizka, do której podpinasz kablem telefon i
    robi Ci kopię binarną, którą spokojnie możesz sobie później badać.
    Telefon nie jest Ci potrzebny.
    --
    Robert Tomasik

  • 114. Data: 2023-04-05 17:33:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Literówka :-) xRay. Taka walizka, do której podpinasz kablem telefon i
    > robi Ci kopię binarną, którą spokojnie możesz sobie później badać.
    > Telefon nie jest Ci potrzebny.

    I każdy policjant ma na zawołanie, czy jednak prościej telefon zabezpieczyć?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2023-04-05 17:40:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 17:33, Shrek pisze:

    > I każdy policjant ma na zawołanie, czy jednak prościej telefon
    > zabezpieczyć?

    Jeśli to telefon pokrzywdzonego, to można założyć, że nie będzie z niego
    usuwał danych. Bywa, że walizka zajęta, albo nie ma osoby umiejącej ją
    obsłużyć. W pakiecie z walizką przeszkolono nas kilkanaście osób. Pewnie
    części nie mam już w służbie. Ale uczymy my kolejnych. To dość
    "idiotoodporne" urządzenie. Jeśli ne można akurat tego w danym momencie
    zrobić, to zadzwoni się do pokrzywdzonego i umówi na jakiś termin.

    Problemy są ze sprawcami, bo jak nie możesz od razu zrobić kopii, to
    musisz mu zatrzymać, by nie utopił tego w rzecze - przykładowo. Albo nie
    usuwał danych.
    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2023-04-05 17:44:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli to telefon pokrzywdzonego, to można założyć, że nie będzie z niego
    > usuwał danych.

    E tam - twój właśnie usuwał.

    > Bywa, że walizka zajęta, albo nie ma osoby umiejącej ją
    > obsłużyć.

    Ile to tak procentowo czasu w komisariacie średniopowiatowym bywa?
    Dajmy na to w takim bo ja wiem - otwockim, czy u was to będzie w
    limanowskim - komisariat mają ładny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2023-04-05 17:51:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 17:44, Shrek pisze:

    > E tam - twój właśnie usuwał.

    Ale to jeden na tysiące. Zazwyczaj nie pajacują.

    > Ile to tak procentowo czasu w komisariacie średniopowiatowym  bywa?
    > Dajmy na to w takim bo ja wiem - otwockim, czy u was to będzie w
    > limanowskim - komisariat mają ładny.

    Nie mam zielonego pojęcia. Ja po prostu robię to od razu. Ale nie
    mieszkam tam. Roboty akurat przy tym niespecjalnie dużo. To znaczy
    urządzenie pracuje z godzinę, ale dłużej zajmie Ci zejście do magazynu,
    przytaszczenie go, podpięcie ODPOWIEDNIEGO kabla, niż samo zaczytanie
    danych.

    Inna sprawa, ze musi być znane hasło o odblokowanie. Brak tego hasła nie
    jest problemem, ale znacząco wydłuża czas, bo przede wszystkim nikomu
    nie chce się za darmo z tym bawić i wysyła się to do biegłego.
    Eksploidy, które to robią też potrzebują czasu bywa, że kilku miesięcy.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2023-04-05 18:12:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia.

    Tak myślałem;) Więc koleś miał słuszne oboway, że moga mu telefon zabrać.

    > Inna sprawa, ze musi być znane hasło o odblokowanie. Brak tego hasła nie
    > jest problemem, ale znacząco wydłuża czas, bo przede wszystkim nikomu
    > nie chce się za darmo z tym bawić i wysyła się to do biegłego.

    Możecie sobie tak łamać hasła, ale nie dajecie rady ustalić czy koleś
    się pomylił, czy jest oszustem?

    > Eksploidy,

    Ekspolity.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 119. Data: 2023-04-05 18:36:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 18:12, Shrek pisze:
    > Tak myślałem;) Więc koleś miał słuszne oboway, że moga mu telefon zabrać.

    Wiesz, ludzie mają różne "fobie". Pytasz mnie o czas oczekiwania na
    jakąś czynność w jednostce Policji, w której nie byłem wiele lat. A skąd
    ja mam wiedzieć, ile tam się na to czeka? Próbuję sobie przypomnieć,
    kiedy byłem w KPP Limanowa, ale to będzie być może kilkanaście lat.

    > Możecie sobie tak łamać hasła, ale nie dajecie rady ustalić czy koleś
    > się pomylił, czy jest oszustem?

    Po prostu nie masz zielonego pojęcia o zagadnieniu i dlatego się dziwisz.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2023-04-05 18:43:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, ludzie mają różne "fobie". Pytasz mnie o czas oczekiwania na
    > jakąś czynność w jednostce Policji, w której nie byłem wiele lat.

    No dobra - sądziesz, że "xrej" jest w każdej średniopowiatowej jednostce?

    Wiem, wiem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!