  • 1. Data: 2021-02-10 12:37:48
    Temat: Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

  • 2. Data: 2021-02-10 14:35:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:37:48 +0100, t-1 napisał(a):

    > Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

    Tak się zastanawiałem gdzie ci odpowiedzieć - w temacie czy w treści.
    Skoro nadają - to oglądaj :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-02-10 14:52:15
    Temat: Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 12:37, t-1 pisze:

    > Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

    Nie sprawdziłeś i tylko pierdolisz.
    A może to PiS już wykupił RMF i jednak ja pierdolę?
    Sprawdź. :-)

    Część stacji nadaje normalnie a część protestuje.
    Ludzie którzy z jakiegoś powodu chcą lub lubią słuchać
    radia słuchają tych które nie protestują.
    Jakiś procent nawet się pewnie przyzwyczai.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-02-10 18:22:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-10 o 14:52, RadoslawF pisze:
    > Jakiś procent nawet się pewnie przyzwyczai.

    otoototottttttooooo

    Z powodu protestu zamiast tokfm dzisiaj słucham polskieradio24

    Hmmm... też bywa ciekawie. ;-)

  • 5. Data: 2021-02-10 19:27:27
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
    > Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

    Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i
    się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

  • 6. Data: 2021-02-10 20:02:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 18:22, _Master_ pisze:

    > otoototottttttooooo
    >
    > Z powodu protestu zamiast tokfm dzisiaj słucham polskieradio24
    >
    > Hmmm... też bywa ciekawie. ;-)

    Kolejna ciekawostka.
    Protest dotyczy też portali czy stron www.
    NP. nie działa onet czy strona komputer świata.
    I tu ciekawostka, reklamy z onetu na skrzynkę pocztową
    jednak dzisiaj przychodzą. Czyli taki protest bardziej połowiczny.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2021-02-10 20:41:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Słuszna uwaga.
    Protestują ale ZARABIAJĄ.

  • 8. Data: 2021-02-10 21:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > otoototottttttooooo
    >
    > Z powodu protestu zamiast tokfm dzisiaj słucham polskieradio24
    >
    > Hmmm... też bywa ciekawie. ;-)

    Serio? Zauwazyłes? ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 9. Data: 2021-02-10 22:18:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 20:41, _Master_ pisze:

    > Słuszna uwaga.
    > Protestują ale ZARABIAJĄ.

    Protest miał polegać na niezarabianiu.
    Ale może czegoś nie zrozumiałem, może miał polegać tylko
    na napuszczaniu nieswiadomych obywateli na rządzących w celu
    ratowania finansów bogatych mediów. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-02-11 11:09:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 19:27:27 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i
    > się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

    Na to liczę. Najpierw tylko słyszałem o jakimś Ziemkiewiczu, więc
    przeczytałem 3-4 jego felietony na Interii i wyrobiłem sobie zdanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl