  • 31. Data: 2021-02-19 12:42:25
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2021-02-16 o 17:51, J.F. pisze:
> [...]
    -norwegii-do-polski-prosi-o-azyl-a-norwegia-wystapil
    a-o-zatrzymanie-jej-paszportu.html

    > Przez islamizm tez
    > https://www.wprost.pl/kraj/10205059/rosjanin-uprowad
    zil-dzieci-ze-szwecji-bo-trafily-do-muzulmanskiej-ro
    dziny-stara-sie-o-azyl-w-polsce.html

    ynka-trafila-do-muzulmanskiej-rodziny-zastepczej-bla
    gala-by-tam-nie-wracac

    >Nie można tego inaczej nazwać jak: złodzieje kradną dzieci.

    Troche watpie, bo kto kradnie? Urzednik czy rodzina zastepcza?
    Urzednik nie ma motywu, rodzina nie ma mozliwosci, no chyba, ze
    urzednik tez z rodziny :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-02-19 12:59:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wielu krajach to są łapówki.

    -----

  • 33. Data: 2021-02-19 13:01:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od razu widać, że jesteś finansowany przez ruskich.

    -----

  • 34. Data: 2021-02-19 13:09:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Feb 2021 13:01:25 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Od razu widać, że jesteś finansowany przez ruskich.

    Najwyraźniej to lepsze źródło niż Ciemnogrodzka, bo uczą przynajmniej
    cytowania, żeby było wiadomo, komu się odpowiada.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2021-02-19 14:24:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tobie nikt nie odpowiada, zupełnie jak z ustrojem socjalistycznym.

    BTW rozbawiła mnie wczoraj jakaś postarzała Belka w TV rozprawiająca się z programem
    socjalnym PiS i podatkami.
    Belka zmieniła p0glądy na zesłaniu w Iraku??

    -----

  • 36. Data: 2021-02-19 14:44:50
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.02.2021 o 14:24, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > z programem socjalnym PiS i podatkami.
    > Belka zmieniła p0glądy na zesłaniu w Iraku??

    To komu w końcu odpowiadasz? Bo na razie jakieś pierdoły nie związane z
    tematem piszesz.
    Może idź się wysikaj, to pomoże Ci zebrać myśli?

    > -----

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 37. Data: 2021-02-19 17:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Owszem, ale jakos nie przypuszczam, aby Szwed bral lapowke od
    arabskiej rodziny za przydzielenie im kolejnego dziecka.

    Chociaz ... jesli dostaja dobre pieniadze na dziecko, to zwyczajowe
    10% moze byc calkiem spore.
    A uczciwosc Anglikow to juz IMO taka sobie jest.
    Szczegolnie, jesli to Anglik w pierwszym pokoleniu :-)

    Wiec moze jakos inaczej - Szwedzi/Anglicy nie sa chetni na rodziny
    zastepcze, a urzednik ma takową znalezc ... i cieszy sie, ze znalazl

    J.

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

  • 38. Data: 2021-02-20 22:46:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-19 o 12:42, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Troche watpie, bo kto kradnie? Urzednik czy rodzina zastepcza?
    > Urzednik nie ma motywu, rodzina nie ma mozliwosci, no chyba, ze urzednik

    Myslę, że urzdnicy dla swoich "wybranych" zabierają dzieci, bo rodzina
    zastpcza ma spory zarobek. Czyli kradzież dobrym matkom czy ojcom dzieci
    i sprzedaż tych dzieci jakims melinom.

    --
    animka

  • 39. Data: 2021-02-24 15:05:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ponoć i w Niemczech, i w Anglii, i w Beneluksie proceder łapówkarski bardzo
    powszechny.
    Do tego w tych urzędach lokalnych pracują zwykle naturalizowani, więc często
    obsługują dla swoich.
    Polacy się jeszcze tych stanowisk urzędniczych (w tamtejszych gminach/samorządach)
    nie dochrapali (jeśli w ogóle warto się
    "dochrapywać").

    -----