  • 11. Data: 2021-02-12 20:59:57
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6026c552$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2021 o 17:31, J.F. pisze:
> [...]
    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    >Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla
    >zabawy. Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

    >Blokują tych oszołomów, bo megafony im się nie podobają?
    >Serio?

    Gdzies tam widzialem zarzut, ze jezdzi taki i halas robi.

    No bo wiesz ... skoro mamy w kraju wolnosc posiadania pogladow, a
    nawet gloszenia, to tak glupio zabraniac gloszenia.
    Szczegolnie, ze ostatnio to oni wygrali wybory, wiec moze oni Tobie
    zabronia gloszenia - prawem silniejszego :-)

    Wiec mozesz sie czepic tylko halasu w miejscu publicznym.

    https://youtu.be/-M_D6e0zMto?t=59

    Pan uzywa nielegalnie megafonu, bez zezwolenia, przekracza norme
    halasu :-P

    J.

  • 12. Data: 2021-02-12 21:34:13
    Od: Kviat

    W dniu 12.02.2021 o 20:32, Shrek pisze:

    > No skoro od czasu do czasu miałeś wrażenie, że zachodzi oczywisty fakt
    > trolowania z przekory prze dzejefa? Przecież on to robi cały czas;)

    Bo ja naiwny jestem i z góry zakładam, że nie można być aż tak głupim,
    żeby pieprzyć takie głupoty na poważnie. Żart powtarzany w
    nieskończoność przestaje być śmieszny, a w ostatnich latach sporo
    przybyło takich "żartownisiów" i po krótkim czasie okazywało się, że to
    jednak na poważnie.
    Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne" media
    żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

    > Nie miałem pojęcia - tam ktoś jeszcze jest? Ja go znam z pręga, prawa i
    > samochodów.

    I całkiem sensownie pisze w przeciwieństwie do oszołomstwa wszelkiej
    maści "obalaczy", którzy praktycznie zdominowali grupę.

    Wspominałem już, że mam znajomego, całkiem niezłego inżyniera, który na
    poważnie wierzy w reptilian i chipowanie ludzi?

    To nie ja napisałem, że pierdolenie głupot jest wartościowe :)

    > Jak kto głupi to
    > jego problem - co ja z tym mam wspólnego.

    Nie napisałem, że masz coś wspólnego z pierdoleniem głupot przez JF :):)
    Chciałem się tylko dowiedzieć, co w tym wartościowego... jeżeli nie
    wiadomo, że to jest żart.
    Nie twierdzę, że rozrywka nie ma wartości.

    > Ja na przykład lubię czytać
    > felietony korwina. Wiem że robi czytelnika w chuja i nie biorę jego
    > wypocin poważnie, ale bawi mnie jak potrafi zrobić kurwę z logiki i mało
    > uważny czytelnik da się podpuścić - niby ma rację, ale jednak nie ma;)
    > No i ma fajny styl.

    Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest
    zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie
    zabawne nie jest.

    > Pewnie masz rację;) Natomiast dzejef jest niegroźny - jaja sobie robi a
    > ktoś kto potrai skonfigurować czytnik albo to dostrzeże albo sam jest
    > trolem i go nie szkoda;)

    Ja chyba faktycznie mało inteligentny jestem, bo nie potrafię tak
    ustawić czytnika żeby sam dodawał emotikony we właściwych miejscach w
    postach innych ludzi.
    :P

    > Jestem:P Po prostu bawi go bycie adwokatem diabła. I trzeba mu przyznać,
    > że robi to dobrze i konsekwentnie.

    Ta konsekwencja jest niepokojąca :)
    Kościół w pierdoleniu głupot jest konsekwentny dużo dłużej niż JF i
    zobacz jakie ma efekty. Albo TVpis. Albo Korwin, którego tak lubisz
    czytać :)
    Mogę podać więcej przykładów.

    > Ja się nie potrafię na niego gniewać

    Z jednej strony współczuję ludziom, którzy takie rzeczy piszą na
    poważnie, a z drugiej uważam, że jednak powinny być jakieś granice
    tolerancji dla głupoty, bo potem budzimy się w kraju w jakim się budzimy.
    A to nie jest zabawne.

    > i lubię jego cięte bądź głupawe riposty czytać. A nawet dyskutować -
    > czasami prowadzi do ciekawych oftopów;)

    Ja też czasem lubię dla zabawy poczytać płaskoziemców, czy wyznawców
    reptilian.
    Ale to chyba trochę inny kaliber, niż poważne sprawy dotyczące
    bezpośrednio ludzi. Nie jestem pewien, czy żartowanie z nawoływania do
    prześladowania innych ludzi jest zabawne. Może to kogoś śmieszy - mnie
    nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal to
    traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

    Mogę oczywiście udawać, że nic się nie dzieje i wszystko jest w
    porządku, ale chyba za dużo książek historycznych się naczytałem i moja
    granica tolerancji dla głupoty została przekroczona.

    > A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on
    > na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie
    > wybronię;)

    Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2021-02-12 22:06:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 14:25, Olin pisze:
    > Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko.

    Może ptaki płoszył :-) Jedyny sensowny zarzut, jaki mi przychodzi
    ewentualnie zakłócanie spokoju publicznego. Jesli ktoś mieszkający w
    okolicy, w której nasz działacz wrzeszczał poczuł się pokrzywdzony, to
    by to miało jakikolwiek sens.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-02-12 22:07:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie nazywaj napierdalanki dyskusją ;-)

    -----

  • 15. Data: 2021-02-12 22:14:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > ewentualnie zakłócanie spokoju publicznego. Jesli ktoś mieszkający w
    > okolicy, w której nasz działacz wrzeszczał poczuł się pokrzywdzony, to

    Jak wielkie jest twe przekonanie że "relacja jest dokładana"?
    Już nawet nie prawnicze przekręcenie bez złej woli może wiele wyjaśnić :-)

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2021-02-12 22:41:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >nieskończoność przestaje być śmieszny, a w ostatnich latach sporo
    >przybyło takich "żartownisiów" i po krótkim czasie okazywało się, że

    A ty uwazasz, ze twoje poglady sa jedynie sluszne, a innych
    faszystowskie.
    Wiec tobie wolno, a innym trzeba zabronic.

    I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

    >Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne"
    >media żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

    Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
    Szarosci i kolorow pelno.

    >Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest
    >zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie
    >zabawne nie jest.

    No i proponuje taki 19-wieczny kapitalizm ... ktory jak wiadomo
    prowadzi do rewolucji socjalistycznej :-)

    >Ta konsekwencja jest niepokojąca :)
    >Kościół w pierdoleniu głupot jest konsekwentny dużo dłużej niż JF i
    >zobacz jakie ma efekty.

    Spadek liczby wiernych ?

> [...]
    >poważnie, a z drugiej uważam, że jednak powinny być jakieś granice
    >tolerancji dla głupoty, bo potem budzimy się w kraju w jakim się

    To se wygraj wybory :-P

    Albo prowadz dobra edukacje ... tylko czy w niej nie powinienes uczyc,
    ze jednym wolno nawolywac za aborcja, a drugim przeciw ? :-P

> [...]
    >mnie nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal
    >to traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

    Ale jakby po obu stronach.

    >Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

    Ale ja na powaznie - jak widac wczesniej to jednym przeszkadzaly
    megafony u drugich :-P
    I narzekali, ze policja nic z tym nie robi.
    No to widac robi :-P

    No to teraz musza napuscic kulsonow na drugich, wlasnie za megafony
    :-P

    A jesli ja z tego powodu bede mogl spac w ciszy, to sie uciesze, bo
    jak maja mi co chwila wszyscy slusznie protestujacy krzyczec ... o 6
    rano ...

    J.

  • 17. Data: 2021-02-13 03:19:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-12, Kviat <Kviat> wrote:
    > W dniu 12.02.2021 o 19:30, Shrek pisze:
    > Przypuszczam, że antyszczepionkowcy, wyznawcy reptilian, chemtrailsów,
    > płaskiej ziemi, oraz wyborcy pis biorą się właśnie z takich "żartów"
    > inteligentnych ludzi, którym wydaje się, że są zabawni, a tylko
    > niechcący zapomnieli dodać emotikona na końcu, żeby mieć dodatkową
    > zabawę, że równocześnie normalni ludzie, o przeciętnej inteligencji, też
    > się nabrali na to, że on to pisze na poważnie.

    Ale nie możesz też wymagać, że każdy będzię zesrywał się nad dowolną
    dyskusję jako obarczoną ryzykiem, że jakiś tam kretyn czegoś nie
    zrozumie. Czy dasz emotikona czy nie, i tak nie zrozumie, a podkręcając
    stopień oczywistości dyskusja na przyjemności zwykle mocno traci.

    > Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z
    > wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja
    > robi? Bo ja nie.

    Jestem pewien. Albo inaczej, on sobie nie robi jaj, on znajduje
    przyjemność w wynajdowaniu logicznych prawidłowości i ma generalnie w
    dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd. Sam tak mam, ale
    czasem zwyczajnie nie chce mi się potem tłumaczyć rozmaitym oszołomom z
    "mojej strony barykady".

    A jak chcesz uniknąć takiego pierniczenia na poziomie megafonów to
    wystarczy stwierdzić, że problem nie jest przecież w tym, że nie ma
    czegoś takiego jak zanieczyszenie hałasem, czy płoszenie zwierząt, czy
    co można tam podciągnąc, a o stawianie zarzutów, aby dopierniczyć komuś
    za manifestacje. Pewnie takich źródeł hałasu są dziesiątki a policja nic
    z tym nie robi. To dlaczego robi w tym przypadku?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2021-02-13 06:52:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 21:34, Kviat pisze:

    > Bo ja naiwny jestem

    Trudno;)

    > I całkiem sensownie pisze w przeciwieństwie do oszołomstwa wszelkiej
    > maści "obalaczy", którzy praktycznie zdominowali grupę.

    Zasubskrybowałem, ale rzeczywiście ciężko się czyta.

    > Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest
    > zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie
    > zabawne nie jest.

    No więc dla mnie jest zabawne. No dobra - ale co chciałbyś - zakazać
    wypowiadania się korwinowi?

    > Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

    A co - myslisz, że powie "żartowałem"?

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-02-13 12:23:55
    Od: Kviat

    W dniu 12.02.2021 o 22:41, J.F. pisze:

    > A ty uwazasz, ze twoje poglady sa jedynie sluszne, a innych faszystowskie.
    > Wiec tobie wolno, a innym trzeba zabronic.

    Nie, nie uważam, że moje poglądy są jedynie słuszne. Za to dla każdego
    normalnego i wykształconego człowieka jest oczywiste, że poglądy
    faszystowskie są niesłuszne i to nie podlega dyskusji.

    Więc nie będę ci robił wykładu z logiki i histori. Wystarczy, że
    zapamiętasz, że poglądy faszystowskie nie są równoprawne do innych
    poglądów. Nie są równie słuszne jak wszelkie inne poglądy.
    I nie twierdzę, że wszystkie inne niż moje poglądy, to poglądy
    faszystowskie.
    Poglądy faszystowskie to te, które są faszystowskie, więc nie manipuluj
    bez sensu.

    > I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

    Ręce opadają... tyle razy już to tłumaczyłem. Poglądy faszystowskie, to
    nie jest coś, co "inni mogą uważać inaczej".

    Uważasz, że poglądy faszystowskie są OK i powinny być traktowane na
    równi z innymi? Uważasz, że można mieć poglądy faszystowskie i inni mają
    obowiązek je szanować?

    (Shrek... i ty to nazywasz zabawnym trollowaniem?)

    > Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
    > Szarosci i kolorow pelno.

    Oczywiście. Ale z tego nie wynika, że nie ma czerni i że wszystko jest
    szare i kolorowe. Nie jest. Tej czerni jest zdecydowanie za dużo. W
    ogóle jej nie powinno być.
    Faszyzm to nie szarość. Tu nie mam miejsca na jakąkolwiek dyskusję.

    > Ale jakby po obu stronach.

    Znowu masz problem z logiką.
    Oszołomstwo z jednej strony nijak nie usprawiedliwia oszołomstwa drugiej
    strony. A już na pewno nie czyni poglądów faszystowskich jako "inni mogą
    uważać inaczej", albo jako poglądów, które należy szanować, bo ktoś ma,
    albo powinien mieć prawo do tych poglądów.

    Jeżeli ktoś tak uważa, to albo ma poważne braki w edukacji, albo jest
    zwykłym kretynem. Albo jest faszystą, czyli kretynem, skoro tak gorliwie
    walczy o "równouprawnienie" poglądów faszystowskich. Innego
    wytłumaczenia nie ma. Czegoś takiego nawet nie można nazwać zabawnym
    trollowaniem z przekory.

    Podaj przykład oszołomstwa z tej "drugiej strony" stojącej przeciwko
    faszyzmowi, to chętnie podyskutuję.

    Blokowanie faszystom możliwości szczucia na innych ludzi przez megafony,
    to nie jest dobry przykład oszołomstwa "drugiej strony" i nie jest
    równoważny z blokowaniem megafonów ludzi walczących o swoje prawa.
    Jeżeli tego nie rozumiesz, to lepiej nie szukaj innych "przykładów".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2021-02-13 13:36:13
    Od: Kviat

> [...]
    > Czy dasz emotikona czy nie, i tak nie zrozumie, a podkręcając
    > stopień oczywistości dyskusja na przyjemności zwykle mocno traci.

    Pełna zgoda.
    Jest kilka osób na grupie, których wypowiedzi nawet bez emotikonów są
    oczywistymi ironiami, sarkazmem czy zwykłym żartem.
    Dla każdego nie kretyna są oczywiste nie bez powodów.

    I oczywiście możemy się umówić, że każdy kto konsekwentnie od długiego
    czasu pierdoli głupoty, to tylko tak żartuje. Ordo Iuris, "prolifowcy"
    jeżdżący po miastach z megafonami, faszyści krzyczący "jebać pedałów" i
    "żydzi do gazu", wieszający portrety polityków na szubienicach,
    antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, wierzący w chemtrailse... oni wszyscy
    nie dają emotikonów, bo przecież każdy rozumny człowiek wie, że to tylko
    takie trollowanie i przekomarzanie się dla jaj. Po chuj podkręcać
    stopień oczywistości i tracić przyjemność z dyskusji?

    > Jestem pewien. Albo inaczej, on sobie nie robi jaj, on znajduje
    > przyjemność w wynajdowaniu logicznych prawidłowości

    Logicznych? Przecież to co on pisze jest sprzeczne z elementarną logiką.

    Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może
    twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i
    że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?
    Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a
    prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?
    To ma być zabawne i zwiększać przyjemność z dyskusji? Od tego śmiechu
    zaraz mnie brzuch rozboli.

    > i ma generalnie w
    > dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd.

    No skoro ma to w dupie... to wszystko w porządku.

    Ja mam w dupie jego światopogląd, że faszyści też mają prawo do swoich
    poglądów.

> [...]
    > za manifestacje. Pewnie takich źródeł hałasu są dziesiątki a policja nic
    > z tym nie robi. To dlaczego robi w tym przypadku?

    Twierdzisz, że stwierdzenie tej oczywistości powstrzyma JF od
    pierniczenia? Podobno jest inteligentny, więc zakładam, że dostrzegł.
    Jakoś go to nie powstrzymało...

    Żeby uniknąć takiego pierniczenia nie oglądam TVpis (a JF mogę wrzucić
    do KF), ale to nie spowodowało, że w TVpis przestali pierniczyć i że
    mogę tego uniknąć. Obecnie tego nie da się uniknąć, za dużo tego jest, a
    zamykanie oczu nie spowoduje, że zniknie, a wręcz przeciwnie.
    Jeżeli normalni ludzie nie będą na to reagować, to później powinni mieć
    pretensje tylko do siebie.

    Pozdrawiam
    Piotr