  • Data: 2004-03-07 18:21:38
    Temat: mbank bez umowy
    Od: "syldom" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rok temu zlozylem dyspozycje otwarcia multikonta w mbanku, gdy przyszla
    umowa nie podpisywalem jej i nie odsylalem, bo sie rozmyslilem.
    Teraz przysylaja mi juz kolejne wezwanie do zaplaty, gdyz jak twierdza,
    na moim rachunku "wystepuje ujemne saldo z tytulu umowy zawartej z naszym
    Bankiem". Z konta nigdy nie korzystalem, bo go teoretycznie nie posiadam (a
    ujemne saldo powstalo pewnie z kosztow prowadzenia konta). Strasza mnie
    rozwiazaniem umowy, podaniem do Biura Informacji Kredytowej oraz "podjeciem
    wszelkich dzaialan zmierzajacych do odzyskania naleznosci Banku". Z kolei
    jak maja napisane w regulaminie "otwarcie MultiKonta nastepuje na podstawie
    Umowy zawartej na pismie pomiedzy MultiBankiem a osoba wystepujaca o
    otwarcie MultiKonta", z tego co znalazlem,warunek pisemnej umowy wystepuje
    tez w Dzienniku Ustaw Dz.U.97.140.939 Art.54.1.

    Czy moga mi cos zrobic , czy tez ich zignorowac ? Umowy nie podpisywalem ,
    dostalem tylko 2 egzemplarze poczta , podpisane przez nich, i mam je w domu.
    To o jakiej Umowie oni mowia? :)

    Pozdrowienia.