  • Data: 2004-09-27 00:46:34
    Temat: mandat karny
    Od: "punto" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, nie wiem czy piszę na własciwą grupę z tym problemem. Mianowicie
    kilka dni temu policja wręczyła mi mandat za przekroczenie prędkości. Jako,
    że obecnie jestem spłukany, na razie mam zamiar go nie spłacic. Czy ktoś
    orientuje sie w jaki sposób obecnie ściagają pieniadze od ludzi, którzy nie
    płacą? Słyszałem coś o urzędzie skarbowym, czy są z tym związane jakieś
    dodatkowe koszta? Co jeśli ktoś nie ma nadpłaty podatku z której mogliby to
    ściągnąć?

    LINUX is sexy:
    who | grep -i blonde | date; cd ~; unzip; touch; strip; finger; mount; gasp;
    yes; uptime; umount; sleep