  • Data: 2004-09-27 08:11:12
    Temat: Re: mandat karny
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cj8d9h$pov$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > w pierwszej kolejności dostaniesz wezwanie (koszty około 8-10zł)

    ja nigdy nie placilem od reki-zawsze brak kasy, koszt po roku jest taki sam
    jakbym zaplacil przelewem czyli 3zl (w przypadku mandatow 50-100 zl).
    najpierw przychodzi wezwanie do domu i US, zeby sie skontaktowac. ostatnio
    wypadlo mi to calkiem z glowy, i pan
    z us przyszedfl do mnie osobiscie po mandat 50 zl + 3 zl koszta
    egzekucyjne:)
    a zglaszaja sie wlasnie po roku pod koniec okresu podatkowego-przynajmniej u
    mnie tak bylo.

    pzdr
    Anax