  • Data: 2003-02-17 07:45:06
    Temat: legalne oprogramowanie
    Od: "qra" <q...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczow

    mam nastepujecy dylemat:
    chcialbym kupic i uzytkowac legalnie program. niestety cena sklepowa
    przeraza mnie, nie jestem w stanie teraz tyle wylozyc. znalazlem na allegro
    oferty sprzedazy tegoz programu w roznych wersjach. ceny rowniez sa mocno
    zroznicowane. moje watpliwosci budzi fakt, ze przy tych najbardziej
    atrakcyjnych cenach pojawiaja sie 3 literki: OEM. czy takie oprogramowanie
    po zakupie (umowa kupna-sprzedazy) bedzie moglo byc legalnie uzytkowane do
    celow zarobkowych?

    pozdrawiam bardzo serdecznie

    qra