  • Data: 2004-09-23 13:21:26
    Temat: gadu-gadu GSM
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wyglada tak. Wszedlem na strone gadu gsm, gdzie oferuja
    komunikator do telefonu, 2 krotnie wysylalem smsa, jednak nic nie
    otrzymalem.
    (o pomylce nie ma mowy, zwlaszzca za drugim razem), wyslalem im maila ze
    jezeli w przeciagu
    24 godzin nie odpisza mi, ide zglosic na policje wyludzenie.
    (oczywiscie w najblizszym bilingu bede miec "dowod")

    No i minal chyba tydzien. Sprawy groszowe, ale nie dam sobie w ..

    Jak wyglada zgloszenie takiej "drobnostki", mam isc na komisariat i jakis
    druczek wypelnic? (wzor?)
    POjawialy sie na grupie informacje ze policja przyjumuje zgloszenia
    powyzej pewnej kwoty,
    glownie dlatego sie pytam.

    "szanuj klienta swego bo mozesz nie miec zadnego"

    P.

    Ps.
    o federacji konsumentow prosze teraz nie pisac,
    tam swoja droga pojdzie, ale to w okolicach stycznia (razem z allegro :)