  • 11. Data: 2021-04-19 17:59:59
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ciekawe, ale z samego kodu raczej nic nie wyniknie.
    > Chyba ze wyswietlaja sie jej wszystkie recepty z tym kodem ...
    > raczej duzo.

    Kpisz? Ty wiesz ile jest recept w obiegu...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 12. Data: 2021-04-19 19:28:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kpisz? Ty wiesz ile jest recept w obiegu...?

    Zakladam, ze dosc duzo. Milion ?
    Wiec po wpisaniu kodu bylaby z grubsza setka - troche duzo, aby
    przegladac.

    Zakladajac, ze komus nie przeszkadza takie przegladanie.
    A pewnie przeszkadza ... wiec nie - obywatel ma podac kod i pesel.

    Tym niemniej ... jakos prosila go pani o nazwisko.
    Mnie zawsze o pesel.

    J.

  • 13. Data: 2021-04-19 19:30:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    >Oczywiście ze da sie zeskanowac kod kreskowy z ekranu smartfona.

    Taa, np laserowym czytnikiem.

    I ciekawe, czy rozdzielczosci starczy ...

    J.

  • 14. Data: 2021-04-19 20:56:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-19 o 15:28, J.F. pisze:
    > Kod i pesel mozna sobie spisac lub wydrukowac na karteczce, i podac, bez
    > mowienia.

    Ja tak robię. Potem aptekarz mi tę karteczkę oddaje.
    Lekarz na recepcie zdalnej zawsze podaje pesel, który aptekarz porównuje
    z tym na mojej karteczce.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-04-19 21:20:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.04.2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Oczywiście ze da sie zeskanowac kod kreskowy z ekranu smartfona.

    W aptekach mają laserowe czytniki kodów paskowych (nie qr) i wątpię,
    żeby czytały z ekranu.

    MJ

  • 16. Data: 2021-04-19 21:57:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.04.2021 o 19:30, J.F. pisze:
    > Taa, np laserowym czytnikiem.
    > I ciekawe, czy rozdzielczosci starczy ...

    Codziennie używam aplikacji w telefonie, w której mam powczytywane karty
    lojalnościowe. Wszystkie czytniki poza lokalną stacją sieci MOYA
    odczytują te kody paskowe bez problemu, wiec nie widzę powodu, by w
    wypadku recepty było inaczej.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-04-20 03:44:30
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.04.2021 o 21:20, Michal Jankowski pisze:

    > W aptekach mają laserowe czytniki kodów paskowych (nie qr) i wątpię,
    > żeby czytały z ekranu.

    Czytają bez najmniejszego problemu, sprawdzone kilkukrotnie w kilku
    aptekach, farmaceutki zadowolone mają mniej stukania w klawiaturę.
    --
    M.

  • 18. Data: 2021-04-20 08:37:28
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > W aptekach mają laserowe czytniki kodów paskowych (nie qr) i wątpię,
    > żeby czytały z ekranu.
    >
    >   MJ

    Takie meili kiedyś, od dwóch lat od kiedy weszły kody qr na opakowaniach
    leków,99% aptek ma czytniki takich kodów i bez problemu czyta też kody
    recept ze smartfonów.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 19. Data: 2021-04-20 10:00:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >lojalnościowe. Wszystkie czytniki poza lokalną stacją sieci MOYA
    >odczytują te kody paskowe bez problemu, wiec nie widzę powodu, by w

    Ale sa laserowe, czy "kamerowe" ?

    Laserowy z LCD ... moze i zadziala, ale z OLED na pewno nie :-)

    A jakiego czytnika wymaga sie w aptece ?

    J.

  • 20. Data: 2021-04-20 11:28:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.04.2021 o 08:37, cyklista pisze:

    > Takie meili kiedyś, od dwóch lat od kiedy weszły kody qr na opakowaniach
    > leków,99% aptek ma czytniki takich kodów i bez problemu czyta też kody
    > recept ze smartfonów.

    No to chyba że tak. To dobrze. :)

    MJ