  • 1. Data: 2021-04-14 20:04:30
    Temat: Obywatel dowie się która instytucja chciała o nim coś wiedzieć
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    https://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/81
    41932,gov-pl-kto-przegladal-moje-dane-osobowe-zameld
    owanie-pobyt-staly.html

    Po wejściu w życie zmian każdy obywatel będzie mógł bez udziału
    urzędnika pobrać z różnych rejestrów (np. Rejestru Dowodów Osobistych
    albo bazy PESEL) plik w formacie pdf z listą logów instytucji, które
    pozyskiwały jego dane w okresie ostatnich pięciu lat. Co istotne,
    rodzice będą mogli sprawdzić pod tym względem rejestry swoich dzieci.

  • 2. Data: 2021-04-16 12:45:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 20:04:30 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:
> [...]
    > pozyskiwały jego dane w okresie ostatnich pięciu lat. Co istotne,
    > rodzice będą mogli sprawdzić pod tym względem rejestry swoich dzieci.

    Mnie sie podoba.

    J.

  • 3. Data: 2021-04-16 17:50:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2021 o 12:45, J.F pisze:

    > Mnie sie podoba.

    Pomysł i fajny, tylko za paywallem więc cholera wie co tam dokładnie. No
    i jaka jest lista wyjątków i coz tą wiedzą możesz zrobić...

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-04-16 19:49:55
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.04.16 o 17:50, Shrek pisze:

    > Pomysł i fajny, tylko za paywallem więc cholera wie co tam dokładnie. No
    > i jaka jest lista wyjątków i coz tą wiedzą możesz zrobić...

    Pewnie poza zaspokojeniem ciekawości, nic więcej nie da się zrobić.

  • 5. Data: 2021-04-16 20:05:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2021 o 19:49, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Pewnie poza zaspokojeniem ciekawości, nic więcej nie da się zrobić.

    To w sumie do niczego nie przydatne.

    --
    Shrek