  • 21. Data: 2021-04-20 11:59:56
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > W aptekach mają laserowe czytniki kodów paskowych (nie qr) i wątpię,
    > żeby czytały z ekranu.

    Oczywiście ze czytaja.
    JF pisze ze z OLEDAMI miałyby miec problemy a niestety nie mam oleda
    pod reka zeby sprawdzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 22. Data: 2021-04-20 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zakladam, ze dosc duzo. Milion ?
    > Wiec po wpisaniu kodu bylaby z grubsza setka - troche duzo, aby
    > przegladac.

    Napisałes coś debilnego.
    zwrociłem ci uwage ze to debilizm.
    A ty zamiast sprawdzic, to nadal popisujesz sie debilnoscia, brnac w ta
    debilna teze?

    Przez pół roku wystawiono 275 mln e-recept dla 25 mln pacjentów - to
    tyłuł z pierwszego linka w googlu - wyszukiwanie - 7 sekund.
    A teraz wez pod uwage ze czesc recept ma waznosc roku.

    > Zakladajac, ze komus nie przeszkadza takie przegladanie.
    > A pewnie przeszkadza ... wiec nie - obywatel ma podac kod i pesel.

    No dziwne by było gdyby farmaceuta mogł sobie przegladac wszystkie
    recepty w systemie.

    > Tym niemniej ... jakos prosila go pani o nazwisko.
    > Mnie zawsze o pesel.

    Bo byc moze był jej stałym pacjentem i nazwisko wraz z peselem jest w
    bazie apteki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 23. Data: 2021-04-20 13:46:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Napisałes coś debilnego.
    >zwrociłem ci uwage ze to debilizm.

    Ale nie zwrociles uwagi, ze ja to tez kwestionowalem.
    Nawet setka to troche duzo.

> [...]
    >tyłuł z pierwszego linka w googlu - wyszukiwanie - 7 sekund.
    >A teraz wez pod uwage ze czesc recept ma waznosc roku.

    A wiele innych realizowanych jest w 3 dni ?
    Co nam daje rzedu miliona "aktywnych", no - raczej kilka mln.

    >No dziwne by było gdyby farmaceuta mogł sobie przegladac wszystkie
    >recepty w systemie.

    Tylko takie, do ktorych zna kod !.

    A ze kod krotki, to moglby sobie wpisac kilka losowych :-)

    >Bo byc moze był jej stałym pacjentem i nazwisko wraz z peselem jest w
    >bazie apteki?

    Moze, choc czy to nie jest troche wbrew RODO?
    Minimum danych wolno.

    a na stalych klientow .. moze wystarczy data urodzenia ?

    J.

  • 24. Data: 2021-04-20 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale nie zwrociles uwagi, ze ja to tez kwestionowalem.
    > Nawet setka to troche duzo.

    Zwróciłem uwage.
    Ale imo prawidłowe zalozenia to tez wazna rzecz bo za chwile przyjdzie
    nastepny i powie: nie, przeciez 100 to nie tak duzo...

    > A wiele innych realizowanych jest w 3 dni ?
    > Co nam daje rzedu miliona "aktywnych", no - raczej kilka mln.

    No raczej minimum kilkanascie...

    > Tylko takie, do ktorych zna kod !.

    Wczesniej była rozmowa o wyswietlaniu sie recept po wpisaniu kodu...

    > A ze kod krotki, to moglby sobie wpisac kilka losowych :-)

    > Moze, choc czy to nie jest troche wbrew RODO?
    > Minimum danych wolno.
    >
    > a na stalych klientow .. moze wystarczy data urodzenia ?

    Nie wystarczy.

  • 25. Data: 2021-04-20 18:42:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przyjdzie
    >nastepny i powie: nie, przeciez 100 to nie tak duzo...

    Bo tez i nie tak duzo. Szczegolnie jakby tak wpisac pierwsza litere
    nazwiska lub dwie.

    >No raczej minimum kilkanascie...

    te 275 to tak ponizej miliona dziennie.
    Jak zostanie kupiona od razu - to znika.

    Wiec ile jest tak "na dluzej" ?

    >Wczesniej była rozmowa o wyswietlaniu sie recept po wpisaniu kodu...

    No i kod wpisuje, wiec zna :-)

    >Nie wystarczy.

    tych stalych klientow apteki nie ma przeciez tak duzo.
    Wiec data urodzenia wybiera nam kilkadziesiat, z kodem to juz mala
    szansza na recepty dwoch osob.

    J.

  • 26. Data: 2021-04-20 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > te 275 to tak ponizej miliona dziennie.
    > Jak zostanie kupiona od razu - to znika.
    >
    > Wiec ile jest tak "na dluzej" ?

    Jezeli 275mln recept na pol roku to jest ponizej miliona dziennie to ja
    sie poddaje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 27. Data: 2021-04-21 08:16:33
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale sa laserowe, czy "kamerowe" ?
    >
    > Laserowy z LCD ... moze i zadziala, ale z OLED na pewno nie :-)
    >
    > A jakiego czytnika wymaga sie w aptece ?
    >
    > J.

    takiego żeby odczytał kody leków
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_System_Wery
    fikacji_Autentyczno%C5%9Bci_Lek%C3%B3w

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 28. Data: 2021-04-21 12:31:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 20 Apr 2021 19:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Jezeli 275mln recept na pol roku to jest ponizej miliona dziennie to ja
    > sie poddaje.

    Na Jowiszu bez problemu, bo tam rok trwa 4333 dni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2021-04-21 14:18:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Jezeli 275mln recept na pol roku to jest ponizej miliona dziennie to
    >ja
    >sie poddaje.

    ponizej miliona wystawianych dziennie.

    A jak obywatel od lekarza pojdzie do apteki i leki kupi, to recepta
    znika z systemu w ciagu minut czy godzin i sie wiecej nie wyswietla.

    J.

  • 30. Data: 2021-04-21 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ponizej miliona wystawianych dziennie.

    A te pozostałe skąd się biorą?

    > A jak obywatel od lekarza pojdzie do apteki i leki kupi, to recepta
    > znika z systemu w ciagu minut czy godzin i sie wiecej nie wyswietla.

    A jak realizuje je przez miesiac, dwa albo i 12 to wisza i wisza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy