    From: "Maciek i Marta" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dzwony koscioła o północy co robić??
    Date: Mon, 4 Jul 2005 08:09:38 +0200

    Na moje nieszczeście mieszkam bardzo blisko kościoła:( Od wielkiego dzwonu
    stojącego na dole dzieli mój blok tylko ulica. Dzisiaj o północy ten dzwon
    bił przez 20 min !! Teraz jak jest ciepło dosyć często przed kosciołem
    odbywają się różne imprezy z głośną muzyką przez cały dzień, a drugi dzwon
    na wierzy koscielnej zaczyna wybijać melodyjki od 7 rano (to jeszcze pół
    biedy). Chodzi mi głównie o ten dzwon na dole w dodatku w nocy. Co robić gdy
    znowu zaczną (tak jest średnio co dwa miesiące). Czy zadzwonienie na policję
    coś da?? Cisza nocna powinna obowiazywać wszystkich.