  • 1. Data: 2006-02-09 21:16:45
    Temat: Kopiowanie programu z gazety
    Od: "EDZIO" <e...@l...wp.pl>

    Witam!
    Czy zgodne z prawem jest skopiowanie od kolegi programu komputerowego z
    plyty dolaczonej do czasopisma? Sytuacja jest taka: kolega kupil czasopismo
    komputerowe do ktorego dolaczono gratis pelna wersje komercyjna jakiegos
    programu. Czy mam prawo to skopiowac, czy w tym przypadku tez powinienem
    kupic takie czasopismo?

  • 2. Data: 2006-02-09 21:51:05
    Temat: Re: Kopiowanie programu z gazety
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    EDZIO napisał(a):
> [...]
    > komputerowe do ktorego dolaczono gratis pelna wersje komercyjna jakiegos
    > programu. Czy mam prawo to skopiowac, czy w tym przypadku tez powinienem

    kupic trzeba,