  • From: MariuszR <m...@n...post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bylem karany?
    Date: Mon, 29 Mar 2004 21:29:03 +0200

    Witam

    Dziś w pewniej instytucji do której nie pałam szczególną sympatią
    podsunięto mi do podpisu oświadczenie o treści mneij więcej:

    "Oswiadczam że nie byłem karany przez sąd, kolegium lub sąd grodzki"
    Dokładnie treści nei pamiętam, w kazdym bądź razie chodzi o to
    oświadczenie jakie dają do podpisania na WKU przed wręczeniem karty
    powołania:

    Odmówilem dziś podpisana ponieważ kilka lat temu mialem wypadek
    samochodem, nikomu nic się nie stalo poważnego ale sprawa trafiła do
    sądu.

    Na postanowieniu sądu mam m.in.
    "okoliczności popełnienia przestępstwa nie budzą żadnych wątpliwości"

    i w postanowieniu:

    1. Zobowiazać oskarzonego do zaplacenia okreslonej kwoty na cele
    charytatywne

    2. postępowanie karne umorzyć warunkowo na okres 2 lat

    3. zasądzic koszty postepowania karnego

    Sprawa ta odbyła sie w 98 r. I teraz pytanie.
    Czy moge podpisać takie oświadczenie o niekaralności czy też nie?
    Nie bardzo wiem jak traktować to warunkowe umorzenie postępowania
    karnego.

    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |
    | Sztuka życia - to umieć cieszyć się małym szczęściem.|
    | [Phil Bosmans]|