  • Data: 2008-01-10 11:05:42
    Temat: anulowanie aktu notarialnego
    Od: h...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakie warunki trzeba spelnic, zeby anulowac akt notarialny ?
    Problem wyglada nastepujaco:
    Kupilem kilka miesiecy temu dzialke od pewnej kobiety. Jej brat ma
    pole tak, ze czesciowo trzeba przejechac po mojej dzialce (choc nie
    koniecznie, bo powyzej jest jeszcze pole ich wujka, ale droga gruntowa
    jest tak wytyczona, ze wchodz tez na moje).
    Od wczoraj brat tej kobiety robi straszna wojne o ten kawalek drogi.
    Najpierw chcial sluzebnosc tego kawalka drogi na co mu powiedzialem,
    ze nie ma problemu, ale dzis sobie wymyslil, ze sluzebnosc juz mu nie
    wystarczy, bo on chce ta droge na wspolwlasnosc, albo najlepiej na
    wlasnosc, a jak nie to on idzie do sadu i bedzie anulowal akt
    notarialny. Jest to mozliwe ?

    pozdrawiam
    Hubert