    From: "SEZAmki" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alkohol w sklepie
    Date: Wed, 24 Aug 2005 20:56:29 +0200

    Witam
    Pracuje w sklepie spożywczym, miałam dzis nie miłe zdarzenie, ale po
    kolei....
    przyszedł klient, kupił piwo, na ladzie lezy otwieracz więc sobie je
    otworzył, wówczas zwróciłam mu uwage że nie mozna pić piwa w sklepie ani w
    jego obrebie. Osobnik ten sie zbulwersował i nadal pił sobie piwo- < jako że
    jestem niewiasta to nie mam zamiaru się z nim szrpać, pomyslałm ze wypije i
    sobie pójdzie> pech chiał, że podjechał radiowóz i wkleił mi mandat 100 zł.
    Czy słusznie? Czy jeśli sie odwołam, mam jakieś szanse?
    Dzieki za pomoc