    From: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zameldowanie
    Date: Fri, 17 Sep 2004 19:54:54 +0200

    Witam,

    Moja zona probowala zameldowac nasza corke na adres naszego mieszkania.
    Pani w urzedzie powiedziala ze Ja musze byc przy tym obecny z dowodem
    osobistym i *ksiazeczka wojskowa*. Czy tak jest zawsze? Btw. corka
    urodzila sie za granica, ale to chyba nie ma znaczenia?

    Ps. Ludzi ktorzy beda chcieli wynajac nasze mieszkanie, zona moze
    zameldowac sama, wiec wnioskuje ze to jakies specjalne przepisy
    odnosnie dzieci?