    From: "sherkan" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajem pokoju
    Date: 17 Oct 2006 01:59:04 -0700

    Witam,
    Chcialbym sie dopytac pewnych kwestii..
    Jezeli wynajmuje pokoj u rodziny i placimy kwote X, to jakie prawa ma
    do tego pokoju wlascicielka?

    Sprawa jest taka ze wynajmuje z kolega pokoj u rodziny, klucz mam ja,
    kolega i 3ci wlasicieelka.
    A ona notorycznie szczegolnie w weekendy lubi wchodzic do naszego
    pokoju jak nas nie ma(wracamy do domu) i cos w nim robi.
    Albo pozycza krzesla, czasem jak gotuje szczegolnie przed
    imprezami(swieta, urodziny) to przynosi nam garnki, ciasta bo nie ma
    gdzie tego postawic..ostatnio robila remont i przyniosla nam do pokoju
    pod nasza nieobecnosc swoj komputer, 5 krzesel i kwiatek wielkosci
    ponad 3m, i postawila to na srodku pokoju twierdzac ze on musi miec
    duzo swiatla i musi stac pod lampa.
    Najlepsze ze stal on w miejscu najczesciej uczeszczanym i jeszcze sie
    glupio pyta czy jak bede przechodzil to czy moge sie schylac pod
    kwiatkiem!? :/
    Dodatkowo oczywiscie jak wchodzila do pokoju to pies wchodzi sobie jej
    w tym czasie bo nei pilnuje go i smieri rozrzucil, oczywiscie "nie
    zauwazyla" rozrzuconych smieci i musielismy sprzatac po niej!

    Dodatkowo jej syn, zabiera sobie czasem ten 3ci klucz i przylapalismy
    go jak siedzial u nas i TV ogladal albo gral na kompie kolegi, (syn ma
    limity 2h dziennie na granie).

    Chcialem zapytac jakie ona ma prawo w tym momencie do tego pokoju i
    jakie my?
    Oczywiscie rozmowa z wlascicielka wygladala tak:
    ja mowie ze place za wynajecie i rzadam prywatnosci a ona ze jak
    najbardziej szanuje nasza prywatnosc ale musimy zwarzyc na to ze miala
    remont i nei "miala gdzie tego postawic".

    Wg. mojego uznania ona nie ma prawa nawet wejsc do tego pokoju, chyba
    ze jest zagrozenie pozaru,zalania itp.
    To tak jak by wlasciciel kamienicy ktory wynajmuje pomieszczenie dla
    sklepu/BANKU wchodzil sobie do niego o 23 w nocy zeby pochodzic sobie
    tylko...
    Co sadzicie na ten temat?