  • 101. Data: 2022-03-02 12:43:01
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 12:26:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A pisał? Jest dzieckiem?

    Hail Fiutin!

    Sprawdzałeś w bułgarskich mediach?
    Jeśli znasz turecki, to chyba żaden problem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2022-03-02 13:39:01
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z ciekawości - a co piszą zwykli niemcy na tłicie?

    Parę dni temu, na jakimś tłicie, gdzie zapędziłem się czytając kolejne
    doniesienia, jakiś Ukrainiec w długim i systematycznym poście wygarnął
    Niemcom jak przyczynili się do obecnej sytuacji. No i większość
    wypowiadających się tam Niemców z nim się zgodziła.

    --
    Marcin

  • 103. Data: 2022-03-02 14:18:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Pozostaje waluta wirtualna.

    Jak im ktoś ją sprzeda za ruble.
    A jeżeli nawet mają trochę zgromadzonych, to chyba najpierw będą musieli
    kupić jedzenie dla swoich żołnierzy, bo czytałem, że chodzą po Ukrainie
    i żebrzą.

    Emerytury trollom też będą wypłacać w wirtualnej walucie?
    Ciekawe kiedy do nich dotrze, że są w dupie i szanse na ruską emeryturę
    właśnie im się mocno zredukowały.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 104. Data: 2022-03-02 14:26:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak im ktoś ją sprzeda za ruble.
    >A jeżeli nawet mają trochę zgromadzonych, to chyba najpierw będą
    >musieli kupić jedzenie dla swoich żołnierzy, bo czytałem, że chodzą
    >po Ukrainie i żebrzą.

    Żebrzą? To jakis wielki pozytyw,
    bo normalnie mając kałasza w ręku, to sie zabiera,
    czy jak kto woli - rekwiruje ...

    >Emerytury trollom też będą wypłacać w wirtualnej walucie?
    >Ciekawe kiedy do nich dotrze, że są w dupie i szanse na ruską
    >emeryturę właśnie im się mocno zredukowały.

    Podobno kopanie cryptowalut popularne w Rosji :-)

    J.

  • 105. Data: 2022-03-02 14:30:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Mon, 28 Feb 2022 23:19:46 +0100, n...@o...pl
    napisał(a):

    >Ale jak im teraz płacą?
    >Przelew nie dojdzie, a drewniane poleciały na mordę. W Kacapii mają
    >jakieś
    >dolary w gotówce, żeby przekazać przez ambasadę?

    Moga miec. Ba - w samej ambasadzie moga miec.

    Poza tym maja złoto, diamenty, i inne cenne.

    J.

  • 106. Data: 2022-03-02 14:33:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:26, J.F. pisze:

    > Żebrzą?  To jakis wielki pozytyw,
    > bo normalnie mając kałasza w ręku, to sie zabiera,
    > czy jak kto woli - rekwiruje ...

    Normalnie, to się idzie do sklepu i jedzenie kupuje.

    Najwyraźniej nie wszyscy, których tam wsadzają do czołgów, to debile,
    dla których normalnością jest strzelanie do ludzi i dla których
    normalnością jest przystawianie ludziom lufy do głowy żeby ukraść jedzenie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 107. Data: 2022-03-02 14:37:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 14:18:09 +0100, Kviat napisał(a):

    > Emerytury trollom też będą wypłacać w wirtualnej walucie?
    > Ciekawe kiedy do nich dotrze, że są w dupie i szanse na ruską emeryturę
    > właśnie im się mocno zredukowały.

    Le Penównie i AfD Fiutin chociaż płaci, a tymczasem nasze Filipki i Ąccy
    chyba robią laskę Fiutinowi z miłości, bo foliarze ponoć bardzo aktywni:

    "W ostatnich 24h odnotowano ponad 120 tys. prób dezinformacji w przestrzeni
    polskich socialmedia w temacie Ukrainy, wojny i Rosji. Wzrost incydentów o
    20000 proc. Widoczna drastyczna radykalizacja grup antyuchodźczych,
    działających na kanałach antycovidowych"

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,281
    74158,wojna-w-ukrainie-i-wielka-dezinformacja-w-pols
    kich-social-mediach.html#s=BoxOpImg1

  • 108. Data: 2022-03-02 14:39:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 14:30:38 +0100, J.F. napisał(a):

    > Poza tym maja złoto, diamenty, i inne cenne.

    Hail Fiutin!

    Kiedyś pewien Beduin znalazł ropę na pustyni i zbudował najbogatszy kraj na
    świecie.
    W Rosji znaleźli ropę, gaz, drewno, złoto, nikiel, diamenty i cały układ
    okresowy pierwiastków. Pozostało tylko znaleźć Beduina...

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 109. Data: 2022-03-02 14:43:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 14:33:28 +0100, Kviat napisał(a):

    > Najwyraźniej nie wszyscy, których tam wsadzają do czołgów, to debile,
    > dla których normalnością jest strzelanie do ludzi i dla których
    > normalnością jest przystawianie ludziom lufy do głowy żeby ukraść jedzenie.

    Ja czytałem, że - przynajmniej niektórzy - okradają sklepy:
    https://spidersweb.pl/2022/02/rosyjscy-zolnierze-kra
    dna-jedzenie.html

  • 110. Data: 2022-03-02 15:25:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 12:11, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > Nie masz biedaku gdzie sprawdzić, bo wyłączyli Kacapia Today.

    Sam widzisz. Jeśli nie ma gdzie sprawdzić, to takie wieści o kant dupy
    można potłuc.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: