  • 111. Data: 2022-03-02 15:26:48
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > W dniu wczorajszym jedna zaprzyjaźniona osoba natchnęła mnie, ze jak już
    > Putina będziemy za ludobójstwo i wszczęcie wojny napastniczej sądzić, to
    > można mu ze dwa lata dorzucić z Ustawy o ochronie zwierząt, za psy,
    > koty, króliki, chomiki itp.

    ... i za przechodzenie na czerwonym świetle!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 112. Data: 2022-03-02 15:28:47
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 12:40, Olin pisze:
> [...]
    gadzinach pracy i na czyich zasobach.

    > Hail Fiutin!
    >
    > Przejdź od słów do czynów.
    > Czy na kogoś takiego jak ja dostaniesz przydziałową porcję nowiczoka?

    Tobie wystarczy zajebać z kopa. Trzeba tylko uważać, żeby sobie butów
    nie pobrudzić takim gównem jak ty.

  • 113. Data: 2022-03-02 15:49:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:26, J.F. pisze:

    >Normalnie, to się idzie do sklepu i jedzenie kupuje.

    >Najwyraźniej nie wszyscy, których tam wsadzają do czołgów, to debile,
    >dla których normalnością jest strzelanie do ludzi i dla których
    >normalnością jest przystawianie ludziom lufy do głowy żeby ukraść
    >jedzenie.

    Ze sie tak wyraze: historia ludzkosci jest historią wojen, przerywaną
    krótkimi okresami pokoju :-(

    Dobra - skad ta informacja o żebraniu ?

    Bo ja tam widzialem inną - ruskie wojsko racje ma, ale z okresem
    przydatnosci 2015.

    J.

  • 114. Data: 2022-03-02 15:52:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia Wed, 2 Mar 2022 14:18:09 +0100, Kviat napisał(a):

    >Le Penównie i AfD Fiutin chociaż płaci, a tymczasem nasze Filipki i
    >Ąccy
    >chyba robią laskę Fiutinowi z miłości, bo foliarze ponoć bardzo
    >aktywni:

    >"W ostatnich 24h odnotowano ponad 120 tys. prób dezinformacji w
    >przestrzeni
    >polskich socialmedia w temacie Ukrainy, wojny i Rosji. Wzrost
    >incydentów o

    Ho ho ... a kto to zliczył ?

    >20000 proc. Widoczna drastyczna radykalizacja grup antyuchodźczych,
    >działających na kanałach antycovidowych"
    >https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,28
    174158,wojna-w-ukrainie-i-wielka-dezinformacja-w-pol
    skich-social-mediach.html#s=BoxOpImg1

    Co by nie mowic, to grupy nacjonalistyczne mamy,
    a tu uchodzcy setkami tysiecy przybywaja.

    Podobno juz jakies incydenty na dworcach byly, nie nie tylko na
    socialmedia.

    J.

  • 115. Data: 2022-03-02 16:18:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:43, Olin pisze:

    > Ja czytałem, że - przynajmniej niektórzy - okradają sklepy:
    > https://spidersweb.pl/2022/02/rosyjscy-zolnierze-kra
    dna-jedzenie.html

    Ja czytałem, że - przynajmniej niektórzy - u nas głosują na pis.
    I konfederację.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 116. Data: 2022-03-02 16:43:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 15:26, Wiesiaczek pisze:

    > ... i za przechodzenie na czerwonym świetle!

    Kij z przechodzeniem, ale przekroczenie tonażu.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2022-03-02 16:47:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:37, Olin pisze:

    > Le Penównie i AfD Fiutin chociaż płaci, a tymczasem nasze Filipki i Ąccy
    > chyba robią laskę Fiutinowi z miłości,

    Wcale bym się nie zdziwił, że nasi robią dla fiutina za darmo, z
    głupoty, ale trudno mi w to uwierzyć.

    https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374
    https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374/posts/102
    26271364519359

    https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
    -wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
    ji
    https://niezalezna.pl/269638-z-czego-zyje-krzysztof-
    bosak-niejasne-zrodla-dochodow-lidera-konfederacji

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 118. Data: 2022-03-02 16:53:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-02 o 14:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    et...

    > Moga miec. Ba - w samej ambasadzie moga miec.
    >
    > Poza tym maja złoto, diamenty, i inne cenne.

    No raczej w ambasadzie tego nie trzymają.
    Banki szwajcarskie zablokowały wszystkich ruskich bogaczy, więc nic nie
    wezmą.

    --
    animka

  • 119. Data: 2022-03-02 16:53:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:18, Kviat pisze:
    > Jak im ktoś ją sprzeda za ruble.

    Oni mają jakiś przepis, ze jak coś za granicę sprzedasz za walutę
    wirtualną, to musisz ja odsprzedać minim 80% Skarbowi Państwa.
    Szczegółów nie znam. Widziałem gdzieś jakąś migawkę. podejrzewam, ze też
    po bardzo niekorzystnym kursie.

    > A jeżeli nawet mają trochę zgromadzonych, to chyba najpierw będą musieli
    > kupić jedzenie dla swoich żołnierzy, bo czytałem, że chodzą po Ukrainie
    > i żebrzą.

    Ludzie głupoty wypisują. Oni mają po prostu problem z logistyką. Po za
    tym żołnierz, jak się nudzi, to zawsze ma głupie pomysły. oni raczej z
    głodu tam nie chodzą, a z głupoty.

    > Emerytury trollom też będą wypłacać w wirtualnej walucie?
    > Ciekawe kiedy do nich dotrze, że są w dupie i szanse na ruską emeryturę
    > właśnie im się mocno zredukowały.

    teraz, to nie wiem, o kim piszesz. Sądzisz, ze w Rosji do władzy mogą
    dojść oszołomi zabierający swoim żołnierzom emerytury?

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2022-03-02 16:57:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:30, J.F. pisze:

    > Poza tym maja złoto, diamenty, i inne cenne.

    Ja tak ze dwa miesiące temu nawet się zastanawiałem, jakby trochę grosza
    zabezpieczyć. Ale to złoto, czy diamenty mają tę wadę, ze spore są
    koszty zakupu i później sprzedaży. Za sztabkę złota chleba nie kupisz.

    --
    Robert Tomasik