  • 81. Data: 2022-02-28 18:22:51
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 22:37:43 +0100, Kviat wrote:

    > Niby nie miał prawa, ale miał prawo.
    > Ty weź idź do jakiegoś lekarza.

    Historia ludzkosci jest historią wojen.
    I jakos nikogo nie dziwi, ze obce wojsko wchodzi.
    Az do 1945.

    > A jeszcze gorsze jest to, że nie wiadomo, czy masz hemoroidy i kiedy je
    > dostałeś, więc trzeba wierzyć, że ci same zejdą.

    reprezentujesz ubezpieczyciela?
    Bo brzmisz, jakbys nie chcial wyplacic odszkodowania :-)

    > To zależy czy masz dużego, czy małego.

    Albo co to za rakieta, w co trafila, jak daleko ...

    J.

  • 82. Data: 2022-02-28 18:53:10
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie podpisaliśmy, i bardzo słusznie, bo jeśli atakujących jest 10x więcej niż
    broniących (porównanie liczebności armii PL i RU) to
    amunicja kasetowa jest nam potrzebna.
    Ale z tego co dziś podano Rosjanie ostrzelali kaseciakami osiedle mieszkalne w
    którymś mieście ukraińskim.

    -----

  • 83. Data: 2022-02-28 18:57:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty to jesteś qrwa biedny Olin - najpierw PiS ci zajebał SB-cką emkę, a teraz Putin
    nie prześle Ci SWIFTA.
    To na co Ty teraz Grzegorzu Sraczu będziesz srał?
    Już z przyzwyczajenia lecisz w ch..a?
    Tak przy okazji najwyższy czas aby dyrekcja sprawdziła, co taka qrwa jak Ty robi w
    gadzinach pracy i na czyich zasobach.

    -----

  • 84. Data: 2022-02-28 19:09:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.02.2022 o 18:53, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > kasetowa jest nam potrzebna.
    > Ale z tego co dziś podano Rosjanie ostrzelali kaseciakami osiedle
    > mieszkalne w którymś mieście ukraińskim.

    TVN czy Wirtualna Polska?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 85. Data: 2022-02-28 19:36:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.02.2022 o 13:33, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > W Twoim przypadku nie mam wątpliwości, że jesteś tzw. pożytecznym idiotą,
    > bo po prostu takie masz poglądy, że lubisz facetów walących z piąchy, a nie
    > żadnych tam miękiszonów.
    > To samo zapewne tyczy się grupowych konfederastów, choć z nimi bym uważał.
    > AfD na pewno jest finansowane przez Fiutina, więc nie zdziwię się, jeśli
    > kiedyś dowiemy się tego i owego o naszych dziarskich chłopakach.

    Nie trzeba daleko szukać:
    https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
    -wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
    ji

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 86. Data: 2022-02-28 19:40:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.02.2022 o 14:37, Wiesiaczek pisze:

    > Żałosny jesteś z tym "Fiutinem".

    Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
    Piotr

  • 87. Data: 2022-02-28 23:19:46
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Już z przyzwyczajenia lecisz w ch..a?
    > Tak przy okazji najwyższy czas aby dyrekcja sprawdziła, co taka qrwa jak Ty robi w

    Wysoka coś ostatnio aktywność ruskich trolli...

  • 88. Data: 2022-03-02 00:46:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-28, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE

    > AFAIR Polska nie podpisała paragrafów o zakazie użycia amunicji kasetowej.

    Rzeźników nigdzie nie brakuje, no ale co to ma do rzeczy? A jak tam z
    ulubionymi przez Maciarewicza termobarycznymi?

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2022-03-02 00:49:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-28, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Ja też sądziłem, że teraz czas na Nord Steam 3, ale Niemcy bardzo szybko
    > się ogarnęli, aż Ącki się obruszył na pancerfausty dla Ukraińców. Mam
    > nadzieję, że to zmiana na stałe.

    No, ogarneli się. Za wyjątkiem szredera. Pytanie czy szczerze. Ale też
    zwykli Niemcy chyba na szczęście nie mają takich sentymentów,
    przynajmniej oceniając na podstawie komentarzy pod relacjami z Ukrainy
    na Twiterze.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2022-03-02 01:33:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE

    > Rzeźników nigdzie nie brakuje, no ale co to ma do rzeczy?

    Chcesz opierdalać Rosję za *samo* użycie uzbrojenia którego WP nie
    poświęciła na ołtarzu politycznej poprawności? Zmieścisz się śmiało.

    > A jak tam z ulubionymi przez Maciarewicza termobarycznymi?

    Nie mam pojęcia. Sprawa pocisków kasowych i RP/WP jakoś mi się
    zapamiętała. Tak samo jak i użycie środków zapalających (białego fosforu)
    *przeciw sile żywej* (ludziom/bojownikom) w Faludży. USA tego paragrafu
    akurat nie parafowały.

    Czy naprawdę trzeba sprawiać wrażenie że Rosję można opierdolić "tylko"
    za użycie "w ogóle" pocisków kasetowych i termobarycznych? Już sama
    napaść na Ukrainę wystarczy do solidnego fundamentu opierdolu o ile się
    unika nadgorliwości fanatycznego idioty. Jak ktoś ma przeciętną
    inteligencje to do tego bez specjalnego trudu parę+ spraw dorzuci bez
    sprawiania wrażenia podwójnej moralności Kalego albo sklerozy co do
    szerokiego kontekstu.

    Ja nie ma zamiaru dać się Putinowi wyłgać _łatwo_ przez odparcie paru
    _nadgorliwych_ oskarżeń.

    --
    A. Filip