  • 21. Data: 2021-12-03 14:21:50
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 14:05, Dawid Rutkowski pisze:
    > Zapobiega zachorowaniu i roznoszeniu na tyle skutecznie, że jakby wszyscy byli
    zaszczepieni, to epidemia by wygasła.

    To dlaczego rządy tylu państw nie wprowadziły obowiązku zaszczepienia
    się na covid?
    Może jednak uważają że nie są na tyle skuteczne?
    Może wiedzą coś więcej niż w medialnej propagandzie podają?
    Nie chcą chronić ludzi? O co chodzi?
    Jak wprowadzą obowiązek to się zaszczepię i bez karabinu za plecami.
    Jestem normalny. Jak mam prawo do nieszczepienia to z niego korzystam.

    To tak w kwestii PRAWA ;-)

  • 22. Data: 2021-12-03 14:23:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 14:18, Kviat pisze:
    > Wierzą w chodzenie po wodzie i zamianę wody w wino, a nie wierzą w
    > szczepionki.

    Jedni wierzą w to a inni w tamto. A jeszcze inni w to że wieloletnie
    badania skutków ubocznych szczepionki można zrobić w kilka miesięcy.

    Jeszcze raz pytam: Dlaczego szczepienia na covid nie są OBOWIĄZKOWE?

  • 23. Data: 2021-12-03 14:24:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 14:16:36 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Żeby pójść do pracy trzeba być zdrowym

    Bez porównania większa égalité panuje w internetach, bo tam może pisać
    każdy półgłówek.
    W Spółkach Skarbu Państwa też nie trzeba być za bardzo piśmiennym, ale za
    to wymagana jest właściwa postawa społeczno-polityczna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2021-12-03 14:29:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 14:23:55 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Dlaczego szczepienia na covid nie są OBOWIĄZKOWE?

    Bo władza ludowa ma foliarski elektorat, a jak przerżną wybory to skończy
    się dojenie. Część zyska dach nad głową i opierunek w więźniu, ale nie
    wszyscy się chyba załapią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-12-03 14:35:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 14:23, _Master_ pisze:

    > Jedni wierzą w to a inni w tamto.

    Jedni wierzą w płaską Ziemię, a inni wierzą w co innego?
    Od kiedy fakty naukowe są kwestią wiary?

    > A jeszcze inni w to że wieloletnie
    > badania skutków ubocznych szczepionki można zrobić w kilka miesięcy.

    Ta zagadka też już jest rozwiązana.
    https://oko.press/zybertowicz-nie-znamy-dlugofalowyc
    h-skutkow-szczepionek/

    > Jeszcze raz pytam: Dlaczego szczepienia na covid nie są OBOWIĄZKOWE?

    Są dwa powody, oba polityczne, a nie merytoryczne:
    1) osoby decyzyjne sami należą do grona szurów antyszczepionkowych
    2) osoby decyzyjne szacują ilość szurów antyszczepionkowych w
    społeczeństwie i związane z tym ryzyko utraty poparcia lub utraty
    władzy, tym bardziej, gdy większość tego poparcia mają właśnie ze strony
    tego środowiska

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2021-12-03 15:18:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 14:05, Dawid Rutkowski napisał:

    > Zapobiega zachorowaniu i roznoszeniu na tyle skutecznie, że jakby wszyscy byli
    zaszczepieni, to epidemia by wygasła.

    Bzdury - nie ma na to żadnych dowodów naukowych.

    > I po to są certyfikaty - by tworzyć środowiska (np. pokład samolotu) w których
    wszyscy są zaszczepieni.

    i ci zaszczepieni się zarażają, na co jest mnóstwo dowodów.

    > Nie działa to w 100% - ale nie dlatego, że "szczepienia nie działają", tylko przez
    tych, co się szczepić nie chcą - i to przez nich zaszczepieni zarażają się, chorują i
    roznoszą.

    Tak, tak, pierwsza szczepionka, która nie chroni zaszczepionych przez
    tych co jej nie wzięli. Większych głupot nie możesz chyba napisać...

    > Twój punkt widzenia to dokładnie "(co to za) wegetarianin, co wp*dala schabowe" -
    czyli "epidemia jest mimo szczepionek" - a sam należy do tych, co przyczyniają się do
    jej trwania.

    Tak, tak, bajki opowiadaj gdzie indziej.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 27. Data: 2021-12-03 15:21:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 14:18, Kviat napisał:

    > Większość nie widzi.
    > Jakimś cudem sporo ludzi głosuje na pis i konfederację, chodzi do
    > kościoła i zamiast użyć plastra na odciski, to się modlą żeby zeszły.
    > Wierzą w chodzenie po wodzie i zamianę wody w wino, a nie wierzą w
    > szczepionki.
    >
    > Jakim cudem fryzjerka albo inż, budownictwa może wiedzieć co jest
    > zasadne, a co nie jest w przypadku chorób? To może niech też sami sobie
    > przepisują antybiotyki? Albo niech sobie wstrzykują wybielacz, bo
    > przecież niektórzy widzą, że to jest zasadne.

    Wiedzą to od lekarzy i naukowców i podejmują własne decyzje. Wiem
    komuchowi nie w smak, że ludzie podejmują sami decyzje dotyczące ich życia.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 28. Data: 2021-12-03 15:31:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 15:21:40 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Wiedzą to od lekarzy i naukowców

    To nawet ciekawe, dlaczego taką popularność zyskuje szurnięty margines; już
    mniejsza czy chodzi o epidemie, czy o katastrofy lotnicze.

  • 29. Data: 2021-12-03 15:42:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 14:29, Olin pisze:

    > Bo władza ludowa ma foliarski elektorat, a jak przerżną wybory to skończy
    > się dojenie. Część zyska dach nad głową i opierunek w więźniu, ale nie
    > wszyscy się chyba załapią.

    BREDZISZ i masz zaległości

    Wszyscy już wiedzą że elektorat i PiS i PO jest tak samo antyszczepionkowy

    A na przerżnięcie wyborów przez PiS nie pozwolą takie głupie występki
    jak Tuska. I 3% poparcia poszło się jebać.
    Właśnei te 3% o które PO tak "zajadle" walczy

  • 30. Data: 2021-12-03 15:45:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A myślałem że Kwiat jest mądrzejszy od Runta.

    Posługujesz się memami o elektoratach i w dodatku nieaktualnymi

    A wiesz dlaczego np. W Niemczech nie ma obowiązku? Tam też boją się
    antyszczepionkowców?