  • 1. Data: 2021-12-02 12:25:45
    Temat: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Idę... mówią: jest komplet jak chcę wejść, to mam pokazać QRkod COVID,
    jak nie pokaże to mam czekać aż wyjdzie ktoś, aby sztuka się zgadzała.

    Pokazuję QRkod bo dla mnie to nie problem, ale jak chce trenera zobaczyć
    QR kod to on mi nie pokazuje bo nie musi.

    Dopiero jak z 4 koleżankami zagroziła, że poproszę zwrot
    niewykorzystanego abonamentu, bo ona chce ćwiczyć i musi miec pewnośc,
    że personel jest bezpieczny... wszyscy pokazali, że są zaszczepieni.

    Wiem wiem... zaszczepienie nie chroni ale też podobno zaszczepieni
    krócej prądkują

  • 2. Data: 2021-12-02 14:00:36
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 12:25:49 UTC+1 Monika Głowacka napisał(a):
> [...]
    > że personel jest bezpieczny... wszyscy pokazali, że są zaszczepieni.
    >
    > Wiem wiem... zaszczepienie nie chroni ale też podobno zaszczepieni

    A zeskanowałeś im te kody telefonem z tą fajną apką z ministerstwa zdrowia?
    I jeszcze do tego sprawdziłaś dowody osobiste, czy to naprawdę na nich te certyfikaty
    wystawione?
    Bo kod może sobie każdy wygenerować.
    "Zaszczepić" "bez igły" właściwie też.

    Jak był ten rok, co to inpost podwędził poczcie przesyłki z sądów, to akurat
    odbierałem w kiosku wpisy do księgi wieczystej.
    Dowodu mi kioskarka nie sprawdziła.
    To pytam, czy mogę odebrać też dla żony, żeby tu nie musiała latać - a ona, że nie,
    bo nie jestem kobietą. "Więc jakbym przyszedł z koleżanką, to bym dostał?" " Tak."
    Albo przez telefon - żona pojechała do Finlandii, pierwsza zagranica po przeniesieniu
    numeru do plusha - i niespodzianka, wyłączony roaming.
    Więc dzwonię do plusha i pytam, jak to włączyć - na szczęście to było UE więc
    zadwonienie z telefonu koleżanki na infolinię nie kosztowało fortuny.
    Ale pytam się, czy ja mógłbym się "uwierzytelnić", bo pewnie wszystkie potrzebne
    informacje mam. "Nie, bo to męski głos". Więc tu też patent z koleżanką by zadziałał.
    Ew. vocoder albo IVONA (choć tu głos był chyba męski) ;>

  • 3. Data: 2021-12-02 17:35:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 12:25, Monika Głowacka pisze:
    > Wiem wiem... zaszczepienie nie chroni ale też podobno zaszczepieni
    > krócej prądkują

    Ale nie wiedzą że prądkują i łażą gdzie chcą. Taki z objawami
    niezaszczepiony profilaktycznie siedzi w domu i bierze nawet urlop albo
    zdalne żeby załogi nie zarazić i nie narobić pracodawcy problemów.

    Także ten... Lubisz oglądać QRy? Każdy ma jakieś zboczenia ;-)

  • 4. Data: 2021-12-02 17:58:49
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > I jeszcze do tego sprawdziłaś dowody osobiste, czy to naprawdę na nich te

    Certyfikat COVID w telefonie pokazuje zdjęcie z zamazanymi danymi. Można
    kliknąć i odsłonić dane.

    > "Zaszczepić" "bez igły" właściwie też.

    Zwykły obywatel nie ma na to wpływu w jaki sposób i na podstawie czego
    certyfikat znalazł się w systemie.

  • 5. Data: 2021-12-02 22:28:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 17:58:50 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Certyfikat COVID w telefonie pokazuje zdjęcie z zamazanymi danymi. Można
    > kliknąć i odsłonić dane.

    O, to co to za fikuśna apka?
    A zdjęcie skąd, z ostatniego dowodu osobistego (bo rozumiem, że zdjęcie japy
    certyfikowanego delikwenta, a nie zdjęcid certyfikatu)?

    Ja znam tylko certyfikat w pdf drukowany z IKP, tzw. "paszport" unijny.

    > Zwykły obywatel nie ma na to wpływu w jaki sposób i na podstawie czego
    > certyfikat znalazł się w systemie.

    No jak nie ma, idzie tam, gdzie "szczepią bez igły", płaci 450-900 i certygikat na
    tej "podstawie" znajduje się w systemie.

  • 6. Data: 2021-12-02 22:35:44
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > O, to co to za fikuśna apka?
    > A zdjęcie skąd, z ostatniego dowodu osobistego (bo rozumiem, że zdjęcie japy
    certyfikowanego delikwenta, a nie zdjęcid certyfikatu)?

    mObywatel, dane bierze z ostatniego dowodu osobistego.
    Czy w innych krajach UE też tak jest ? Widział ktoś ?
    Jakiś restaurator z Włoch w TV mówił, że weryfikuje i prosi o okazanie
    dokumentu.

    > Ja znam tylko certyfikat w pdf drukowany z IKP, tzw. "paszport" unijny.

    > No jak nie ma, idzie tam, gdzie "szczepią bez igły", płaci 450-900 i certygikat na
    tej "podstawie" znajduje się w systemie.

    Miałem na myśli zwykłego weryfikującego.

  • 7. Data: 2021-12-02 22:38:15
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.02 o 12:25, Monika Głowacka pisze:

    > Pokazuję QRkod bo dla mnie to nie problem, ale jak chce trenera zobaczyć
    > QR kod to on mi nie pokazuje bo nie musi.

    Bardzo słuszna uwaga, Ciebie wszyscy weryfikują, a ten, który Ciebie
    weryfikuje - musisz wierzyć innym, że go zweryfikowali.

  • 8. Data: 2021-12-02 23:01:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 22:38, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Bardzo słuszna uwaga, Ciebie wszyscy weryfikują, a ten, który Ciebie
    > weryfikuje - musisz wierzyć innym, że go zweryfikowali.

    Albo zachować zdrowy rozsądek i nie poddawać się paszportowej propagandzie.

  • 9. Data: 2021-12-03 10:02:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Dec 2021 22:35:44 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    certyfikowanego delikwenta, a nie zdjęcid certyfikatu)?

    > mObywatel, dane bierze z ostatniego dowodu osobistego.

    Z nudów dodam, że ja tam żadnego mObywatela nie mam, a SG w Balicach przy
    powrocie do ojczyzny wprawdzie sprawdzała paszporty kowidowe, ale nie
    skanowała kodu QR, tylko patrzyła na nazwisko i porównywała z DO

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2021-12-03 11:18:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

> [...]
    >zdrowia?
    >I jeszcze do tego sprawdziłaś dowody osobiste, czy to naprawdę na

    No wlasnie - apka cos sprawdza w bazach danych, czy tylko dane z kodu
    wyswietla ?

    J.