  • 31. Data: 2021-12-03 15:48:09
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak działa tfuuudemokracja przy wsparciu zdebilniałych mediów i głupich
    urzędników.
    Jak ludzie to widzą to myślisz że będą mieć zaufanie?

  • 32. Data: 2021-12-03 15:54:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 15:45:21 +0100, _Master_ napisał(a):

    > dlaczego np. W Niemczech nie ma obowiązku?

    Ma być od lutego 2022 i to mimo ze 3/4 już jest zaszczepionych.
    Na razie foliarze nie mają wstępu do większości sklepów i obiektów
    rekreacyjnych. Już latem w nie podawali piwa wewnątrz lokalu bez paszportu
    kowidowego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2021-12-03 15:58:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 15:54, Olin pisze:

> [...]
    > Na razie foliarze nie mają wstępu do większości sklepów i obiektów
    > rekreacyjnych. Już latem w nie podawali piwa wewnątrz lokalu bez paszportu

    To zobaczymy czy wprowadzą.

    I zobaczymy czy te 3/4 coś zmienia w kwestii nadmiarowych zgonów w danym
    okresie. Wszystkich nadmiarowych a nie tylko covidowych.

    Znasz jeszcze jakiś kraj?

    Austria? być może ale tam własnie jakaś zadyma polityczna ;-)

  • 34. Data: 2021-12-03 15:59:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 15:54, Olin pisze:
    > sklepów i obiektów
    > rekreacyjnych. Już latem w nie podawali piwa wewnątrz lokalu bez paszportu
    > kowidowego.

    Myślisz że świat się kręci wokół restauracji i rekreacji.

    Zejdź na ziemię. Miliony codziennie chodzą do pracy. Zarażali się,
    Zarażają się i będą się Zarażać nawet jak się WSZYSCY zaszczepią.

  • 35. Data: 2021-12-03 19:15:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :

    > Zapobiega zachorowaniu i roznoszeniu na tyle skutecznie, że jakby wszyscy byli
    zaszczepieni, to epidemia by wygasła.

    Tak, szczególnie tych 60 pasażerów KLM, którzy przylecieli z RPA do
    Amsterdamu. Pewnie mieli fałszywe certyfikaty :-D Łącznie 600 osób z
    tego samolotu poszło na kwarantannę. Mimo certyfikatów.

    > I po to są certyfikaty

    Wierzyć możesz w co tylko chcesz.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 36. Data: 2021-12-03 21:37:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 12:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Nie o to chodzi - taki certyfikat moge sobie sam przygotowac.
    > I wydrukowac.
    >
    > Tylko sprawdzenie z bazą danych pozwoli wykryc oszustwo.

    To te certyfikaty po dawce przypominającej (nieważne poza PL) to jest
    oszustwo
    systemowe czy celowe działanie państwa, żeby się naród
    po Europie nie szwendał?

  • 37. Data: 2021-12-03 22:36:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 19:15:50 UTC+1 Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Amsterdamu. Pewnie mieli fałszywe certyfikaty :-D Łącznie 600 osób z
    > tego samolotu poszło na kwarantannę. Mimo certyfikatów.

    Nono, 600 osób z jednego samolotu? Były 2.
    I nie "poszło", tylko ich poprosili - tych, co zostali w Holandii.
    A ci, co lecieli dalej, polecieli.

    > Wierzyć możesz w co tylko chcesz.

    Ciekawe po pierwsze, ilu miało certyfikat ze szczepienia, ilu z "przechorowania" a
    ilu z testu.
    A po drugie czy sprawdzą te punkty szczepień, może też "bez igły". Dla takuch
    szykujmy respiratory bez tlenu, przydadzą się te od handlarza bronią.

  • 38. Data: 2021-12-03 22:38:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 15:59:53 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Myślisz że świat się kręci wokół restauracji i rekreacji.
    >
    > Zejdź na ziemię. Miliony codziennie chodzą do pracy. Zarażali się,
    > Zarażają się i będą się Zarażać nawet jak się WSZYSCY zaszczepią.

    W pracy nie drą do siebie ryja japa przy japie.
    A poza tym we Włoszech bez certyfikatu do pracy nie pójdziesz.
    Więc debile już wolą się zakazić niż zaszczepić.
    A zarażać się będą, ale nie zapychać szpitale i umierać.
    A tak w ogóle to sądzisz, że jesteś odporny na polio, ospę czy gruźlicę?

  • 39. Data: 2021-12-03 22:56:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 22:38, Dawid Rutkowski pisze:
    > W pracy nie drą do siebie ryja japa przy japie.

    Skąd taka wiedza?

    > A poza tym we Włoszech bez certyfikatu do pracy nie pójdziesz.
    > Więc debile już wolą się zakazić niż zaszczepić.
    > A zarażać się będą, ale nie zapychać szpitale i umierać.

    Gdyby 100% się zaszczepiło to też szpitale by były pełne.
    Mniej by umierało.

    > A tak w ogóle to sądzisz, że jesteś odporny na polio, ospę czy gruźlicę?

    Ja siebie i swoją rodzinę szczepię na wszystkie obowiązkowe choroby.

    Przestrzegam po prostu prawa i korzystam ze swojej wolności do nie
    szczepienia na covid.

    Widocznie rządy tego świata wolą abym się nie szczepił.
    Bo chyba wiedzą co robią.

    Wiedzą? ;-)

  • 40. Data: 2021-12-04 13:28:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 22:56:06 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Skąd taka wiedza?

    A gdzie się tak pracuje?

    > Gdyby 100% się zaszczepiło to też szpitale by były pełne.
    > Mniej by umierało.

    Jak teraz, przy 50% zaszczepieniu (nie licząc dzieci), dają radę, choć ledwo, to przy
    100% miałyby może 10% więcej pacjentów - a nie, że 50% pacjentów w szpitalach to
    covid, a dla raka i zawałów miejsc nie ma.

    Zaś na covid - paradoksalnie umrze to umrze, mały kłopot, chyba że dla rodziny i
    sierot, dla rzadu dopiero jak będzie za dużo tupolewów dziennie.
    Gorzej jak zostanie po tym kaleką i do końca życia jeszcze renta, rehabilitacja - a
    kto za to zapłaci?

    > Ja siebie i swoją rodzinę szczepię na wszystkie obowiązkowe choroby.
    >
    > Przestrzegam po prostu prawa i korzystam ze swojej wolności do nie
    > szczepienia na covid.

    No to zachorowałeś i pewnie zachorujesz.

    Pomyśl o tym, że szczepiliście się na polio i gruźlicę - ale w dzieciństwie.
    Teraz odporni nie jesteście.
    Nie chorujecie dlatego, że dalej szczepione są WSZYSTKIE dzieci - a to wśród nich
    polio się szerzy na tyle szybko, by wywołać epidemię.
    Ale obok jest Ukraina, gdzie szczepienia padły i leżą.
    A granicy praktycznie nie ma.
    Na ścianie wschodniej o tyle macie lepiej, że Ukraińcy jadą do roboty zwykle do
    Warszawy lub dalej na zachód PL.
    Ale coraz więcej się osiedla, ściąga źony i dzieci.
    Jak polio wroci przez to, to walnie i w dzieci i w dorosłych - a polio zabija.

    Gruźlica zaś jest w więzieniach.
    Z więźniami się nie spotykasz?
    Ale oni kiedyś wyjdą - i staną w kolejce za Tobą czy Twoją żoną.