  • 1. Data: 2021-12-01 12:22:38
    Temat: męczennik prawdy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Pełniący posługę w Klinice Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży SU
    ksiądz Wacław Walko przekonywał pacjentów, że szczepionki są szkodliwe i
    zawierają czipy. Mówił im także, że szczepienia to spisek masoński, który
    ma na celu depopulację ludności świata i zredukowanie liczby ludzi na Ziemi
    do pół miliarda.

    Jak wynika z naszych informacji, o tym, co mówi kapelan, lekarzy kliniki
    poinformowali pacjenci.

    Kapelan nie przyznał się jednak przed lekarzami, że zniechęca pacjentów do
    szczepień i opowiada o spisku. Powiedzieć miał jednak, że jego zdaniem
    lekarze zachęcający do szczepień dokonują zbrodni na ludzkości.

    Pracownicy krakowskiej kliniki zawiadomili o sprawie dyrekcję placówki. Ta
    zwolniła kapelana, który był zatrudniony na umowę o pracę, ze skutkiem
    natychmiastowym."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27863135,k
    apelan-ze-szpitala-uniwersyteckiego-mowil-pacjentom-
    ze-szczepionki.html

    Czy zwolnienie było zgodne z prawem?
    Dobrodziej pójdzie do sądu pracy?
    Co z wolnością wypowiedzi?
    Czy Mniej niż Zero w razie potrzeby złoży kasację?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-12-01 13:40:52
    Temat: Re: męczennik prawdy
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > który
    > ma na celu depopulację ludności świata i zredukowanie liczby ludzi na Ziemi
    > do pół miliarda.

    Akurat o depopulacji gają twoi fumfle, tylko na dzień dzisiejszy nie wiadomo
    od kogo zacząć..
    GWno całość opisała jako "pomysł katoli" z watykanu, trochę dziwne,
    bo pomysł wysunął twój fumfel nie katol.

    ctrl+v
    Wśród zaproszonych mówców znalazł się kontrowersyjny wśród niektórych katolików
    biolog ze Stanfordu prof. Paul Ehrlich.
    http://wyborcza.pl/7,75399,21428930,albo-opanujemy-p
    rzeludnienie-albo-czeka-nas-katastrofa-alarmuja.html

    Stasiek:
    prof Ehrlich jest "ż" i głosi pogląd iż populacja ludzkości powinna wynosić 1mld
    https://youtu.be/Fmkmi6q7b9k?t=760

  • 3. Data: 2021-12-01 13:46:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2021 04:40:52 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

> [...]
    >
    > Stasiek:
    > prof Ehrlich jest "ż" i głosi pogląd iż populacja ludzkości powinna wynosić 1mld

    Ja akurat jestem tego samego zdania. Co więcej, jestem przekonany że
    jeśli sami tego nie zrobimy w kontrolowany sposób, zrobi to za nas
    katastrofa klimatyczno-cywilizacyjna w połączeniu z epidemią której
    covid jest tylko przedsmakiem. I znajduję się w całkiem niezłym
    towarzystwie, że wspomnę tylko dziadka S. Lema.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-12-01 14:03:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2021 o 13:40, Astralny Rębajło pisze:

    > Akurat o depopulacji gają twoi fumfle, tylko na dzień dzisiejszy nie wiadomo
    > od kogo zacząć..

    Wiadomo.
    Od edukacji.

    > GWno całość opisała jako "pomysł katoli" z watykanu, trochę dziwne,
    > bo pomysł wysunął twój fumfel nie katol.

    Watykan wielokrotnie miewał pomysły na depopulacje i je realizował w
    praktyce, więc nic dziwnego, że stoi na szczycie podejrzanych.

> [...]
    >

    > Stasiek:
    > prof Ehrlich jest "ż" i głosi pogląd iż populacja ludzkości powinna wynosić 1mld

    Gość stwierdził fakt, że ludzi jest za dużo. I ma rację.
    Ale jakoś umknęło ci, że jest pewna subtelna różnica między masowym i
    celowym uśmiercaniem ludzi, a edukacją i np. świadomą decyzją o
    nierozmnażaniu się, albo przynajmniej świadomym zrezygnowaniu z poczęcia
    fefnastego dziecka.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr