  • 11. Data: 2022-01-29 11:14:03
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2022-01-28 o 14:11, Olin pisze:

    > Dziękuję za odpowiedź.
    > Kwarantanna to - przynajmniej na razie - sytuacja hipotetyczna, ale zawsze
    > lepiej wiedzieć, czego się spodziewać od życia.

    Loozik, zanim się znajdziesz na kwarantannie może się jeszcze pięć razy
    zmienić.

  • 12. Data: 2022-01-29 12:04:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 10:23, Shrek pisze:

    > Ale ja się nie nabijam. Prawdę mówiąc w pierszej chwili myślałem że to
    > jacyś szeregowi kretyni za tym projektem stoją. A tu się ponoć
    > okazuje, że sam naczelnik.
    >
    > Jeszcze okaże się że gra w szachy 5D - jako zwolennik szczepień,
    > zamordyzmu koronawirusowego, zabijania praw obywatelskich postanowił
    > po prostu tą idee osmieszyć. A na końcu okaże się że on od zawsze był
    > szurem, tylko robił za szureskiego wallenroda:P

    Na ten cały kretynizm jest prosta rada.

    Ci co przebyli covid i ci co się zaszczepili mają małe szanse na kolejne
    zakażenie i jeszcze mniejsze szanse na kolejny, ciężki przebieg choroby
    covid.

    Niestety każdy musi się zetknąć z wirusem i albo zachoruje, albo nie
    zachoruje. Przejdzie łagodnie zakażenie, albo ciężko lub też umrze.

    Każdy obywatel miał możliwość się zaszczepić, co chroni w sporej części
    przed kolejnym zakażeniem oraz przed ciężkim przebiegiem takiego
    zakażenia. Jeżeli ktoś jest idiotą i z własnej woli zrezygnował ze
    szczepienia to znaczy, że godzi się na zakażenie samemu i na ryzyko
    ciężkiego przebiegu choroby oraz możliwość śmierci.

    Osoby zaszczepione oraz ozdrowieńcy nie mają się już czego bać, bo
    kolejne zachorowanie na covid, dla nich jest niewielkie.

    Aby nie blokować służby zdrowia debilami, którzy nie chcieli się
    zaszczepić to po prostu należy wprowadzić zasadę, że osób
    niezaszczepionych nie hospitalizujemy i nie leczymy ani na covid, ani na
    powikłania pocovidowe, skoro same, dobrowolnie przyjęły to ryzyko.
    Leczymy tylko osoby, które poddały się szczepieniu oraz osoby, które z
    powodów medycznych lub wiekowych nie mogły się zaszczepić. Znosimy
    wszystkie restrykcje covidowe.

    Przyniesie to spore oszczędności dla państwa, a dodatkowo dla
    społeczeństwa spore korzyści, ponieważ zakłady pogrzebowe zaczną rosnąć
    jak na drożdżach. Zarobią też kopidoły, krawcy, szewcy, kamieniarze i
    wiele innych zawodów mniej lub bardziej powiązane z pochówkami, nawet
    muzycy i księża. Do budżetu wpłyną dodatkowe pieniądze z podatków.

    Gdyby nie było szczepionek to ja rozumiem wszystkie te restrykcje i
    nakazy noszenia maseczek, ale w obliczu powszechnie dostępnych
    szczepionek świadczy to tylko o kompletnej głupocie rządzących i
    bezradności wobec idiotów, którzy nie chcą się zaszczepić. Próbują
    chronić debili antyszczepionkowych kosztem całego społeczeństwa, a
    zwłaszcza tych, którzy poddali się szczepieniom lub przeszli covid,
    kiedy jeszcze nie było szczepionek.

  • 13. Data: 2022-01-29 12:13:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 12:04, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > chronić debili antyszczepionkowych kosztem całego społeczeństwa, a
    > zwłaszcza tych, którzy poddali się szczepieniom lub przeszli covid,

    A co ciebie to obchodzi, czy się szczepię czy nie?
    Żyję w wolnym (teoretycznie) kraju i płacę składki na ZUS, więc należy
    mi się opieka lekarska i koniec.
    Jak na razie leczenie w Polsce jest dobrowolne i tacy mądrale niech nie
    wpieprzają się w moje życie.

    Pewnie jesteś z tych, co to chcą, żeby im wszczepić chipy, wprowadzić
    obowiązkowe posiadanie smartfona a najlepiej zamknąć w klatce.
    Oczywiście wszystko dla twojego dobra i dobra społeczeństwa.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2022-01-29 12:29:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 12:04:12 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > i nie leczymy ani na covid, ani na
    > powikłania pocovidowe, skoro same, dobrowolnie przyjęły to ryzyko.

    To nie przejdzie, Konstytucja. Ale przeszła by odpłatność za leczenie, w
    100% lub choćby części.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-01-29 12:32:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 12:13:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > A co ciebie to obchodzi, czy się szczepię czy nie?
    > Żyję w wolnym (teoretycznie) kraju i płacę składki na ZUS, więc należy
    > mi się opieka lekarska i koniec.

    Ty jak zwykle okazujesz się głupcem. Przez ciebie i podobnych tobi
    głupców szpitale i personel są zawalone wami i wszyscy inni chorzy nie
    są leczeni. A my, szczepieni, płacimy za to. Twoja wolność się kończy
    tam gdzie się zaczyna szkoda innych.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-01-29 13:02:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 12:13:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > A co ciebie to obchodzi, czy się szczepię czy nie?
    > Żyję w wolnym (teoretycznie) kraju i płacę składki na ZUS, więc należy
    > mi się opieka lekarska i koniec.

    Ty jak zwykle okazujesz się głupcem. Przez ciebie i podobnych tobie
    głupców szpitale i personel są zawalone wami i wszyscy inni chorzy nie
    są leczeni. A na dodatek my, szczepieni, płacimy za to. Twoja wolność

  • 17. Data: 2022-01-29 13:02:51
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ci co przebyli covid i ci co się zaszczepili mają małe szanse na
    > kolejne zakażenie i jeszcze mniejsze szanse na kolejny, ciężki

    A masz jaja napisać wprost w perspektywie ilu miesięcy i ilu nowych
    wariantów kowid? <ironia> Jak ktoś raz w życiu zachorował na (wirusową)
    grypę to już nigdy ciężko na grypę nie zachoruje? </ironia> Bez danych z
    _kilku lat_ domniemanie że skuteczność szczepień na kowid będzie mniej
    więcej taka jak szczepień na grypę jest sensowną hipotezą zero
    (startową). AFAIR przypadki że sezonowe szczepienia na grypę obstawiły
    inny wariant grypy niż ten który nadszedł były.

    Jak piszesz zasadniczo o *obecnym* sezonie grypowym to wystękaj to
    wprost. To prawa jeśli zostanie uchwalone to zapewne zostanie na kilka+
    lat. Czy może w projekcie jest ograniczenie na ten (i jeden następny)
    sezon grypowy?

    https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/w%C5
    %82oski-instytut-zdrowia-po-5-miesi%C4%85cach-skutec
    zno%C5%9B%C4%87-szczepionki-w-zapobieganiu-zaka%C5%B
    Ceniu-spada-do-39-proc/ar-AARJjD4

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2022-01-29 13:49:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.01.2022 12:29, Jacek Maciejewski wrote:
    > To nie przejdzie, Konstytucja. Ale przeszła by odpłatność za leczenie, w
    > 100% lub choćby części.

    Odpłatność przecież jest. Na NFZ płacą jedni i drudzy. Chyba że masz na
    myśli dobrowolność w opłacaniu ubezpieczenia zdrowotnego na dowolnej
    formie zatrudnienia/działalności?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2022-01-29 16:24:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 13:49:00 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Odpłatność przecież jest. Na NFZ płacą jedni i drudzy. Chyba że masz na
    > myśli dobrowolność w opłacaniu ubezpieczenia zdrowotnego na dowolnej
    > formie zatrudnienia/działalności?

    Jasne, jest. Ale ja miałem na myśli płatność poza systemem ubezpieczeń,
    wprost z własnej kieszeni.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2022-01-29 22:14:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > są leczeni. A na dodatek my, szczepieni, płacimy za to. Twoja wolność
    > się kończy tam gdzie się zaczyna szkoda innych.

    Człowieku, mam do ciebie sentyment, więc muszę zareagować i upomnieć.
    Nie wyzywaj innych od głupców w tej sprawie, bo kto jest głupcem to się
    powoli okazuje.
    Z drugiej strony czy przeczytałeś dokładnie ze zrozumieniem ankietę
    dopuszczenia do szczepienia przed jej podpisaniem? Prawdopodobnie nie
    więc daję link:

    https://www.gov.pl/attachment/c6109501-068a-410c-a3b
    5-05e2f4eb8efe

    Jest tak napisana, że podpisać ją mógł tylko głupiec lub kłamca.
    I pamiętaj, szczep się kilka razy w roku bo uznają, że jesteś
    niezaszczepionym głupcem.