  • 161. Data: 2022-02-07 19:31:14
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 16:27, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > W jakim kraju?

    UK. Celowo nie podałem źródełka czekając aż wyzwą mnie od szurów;)

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > Teraz juz 98%? no tak, ale jesli to po szczepionkach, to nie takie
    > dziwne.

    98% w tym dwadzieścia kilka przeszło. Nie są to zbiory rozłącznie.

    > Ciekawe - krwiodawcy jacys bardziej swiadomi ... czy wrecz warunek
    > obowiazkowy obecnie?

    W grupie wiekowej krwiodawców mają coś koło 70% zaszczepionych.

    > Ale ale ... jesli tyle osob ma przeciwciala, to skad obecna fala i ten
    > spadek odpornosci?

    Omicrom - stare słabo działają.

    > Jakies zdegenerowane te przeciwciala sie robia, spada ilosc, czy
    > Omikron odporny ?

    Dwie ostatnie bramki.

    --
    Shrek