  • Data: 2005-09-02 15:08:23
    Temat: Testament ustny - trzeci swiadek
    Od: "Jasiu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakis czas temu powolalem trojke swiadkow do testamentu ustnego. Wszystko
    pieknie ladnie i po kilku miesiacach rozpoczal sie proces spadkowy. Niestety
    jeden ze swiadkow wyjechal na stale za granice i nie zostawil mi swojego adresu!
    Nie mam mozliwosci ustalic jego adresu! Zeznalem to w sadzie i wystosowalem
    odpowiednie pismo - wczoraj natomiast przyszlo do mnie pisemko z sadu ze mnie
    zobowiazuja do wskazania adresu tego swiadka pod rygorem oddalenia wniosku o
    jego przesluchanie! Czy to znaczy ze caly testament szlag trafi?? Ktos moze cos
    doradzic??

    Pzdr
    Janek