  • 11. Data: 2023-05-18 18:11:28
    Temat: Re: Szantaż
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Różnie z tym bywa. Mógł przyjść po poradę. Zdarza się.

    No to wtedy jak rozumiem poradzicie mu żeby wniosek złożył?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-05-18 19:46:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 18:11, Shrek pisze:

    > No to wtedy jak rozumiem poradzicie mu żeby wniosek złożył?

    Już wiele razy Ci pisałem, byś w osobie mnogiej do mnie nie pisał. To
    był zwyczaj partii. Ja do partii nie należę i nigdy nie należałem. Nie
    wiem, jak Ty, ale wątpię. Jak piszesz do mnie w ten sposób, to ne wiem,
    czego ode mnie oczekujesz. Mam zebrać jakieś opinie od sąsiadów? Zapytać
    mojego królika, co by zrobił?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-05-18 20:30:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak piszesz do mnie w ten sposób, to ne wiem,
    > czego ode mnie oczekujesz. Mam zebrać jakieś opinie od sąsiadów? Zapytać
    > mojego królika, co by zrobił?

    Kolegów z pracy spytaj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-05-19 00:19:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 20:30, Shrek pisze:

    > Kolegów z pracy spytaj.

    Ja mam się czym w pracy zajmować. Nie będę robił ankiet. Ty możesz
    swoich popytać i zaspokoić ciekawość.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-05-19 06:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja mam się czym w pracy zajmować. Nie będę robił ankiet. Ty możesz
    > swoich popytać i zaspokoić ciekawość.

    Ale ja nie mam kolegów kulsonów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-05-19 17:28:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.05.2023 o 06:36, Shrek pisze:

    > Ale ja nie mam kolegów kulsonów.

    Ja też.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2023-05-19 17:40:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ja też.

    Czyli przyznajesz, że kłamiesz sugerując swoje związki z policją?

  • 18. Data: 2023-05-19 19:58:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja też.

    Nie masz w pracy kolegów? Ty ich nie lubisz czy oni ciebie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-05-22 12:14:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 May 2023 17:28:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja też.

    Jak mawiał niezapomniany por. Krakówka z SPR w Węgorzewie: w wojsku nie ma
    kulegów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek