  • 1. Data: 2023-05-14 14:16:28
    Temat: RCB alert
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Piszo że jak znajdę balona to w te pendy na komende donieść.

    I co ten biedny kulson ma z tym zrobić, jak numerki nie pasujo i nie ma
    podstaw do wszczęcia sprawy upadku ruskiego balona? Zasadniczo obywatel
    powinien udać się naxui to znaczy pozwać sobie cywilnie białoruś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-05-14 16:29:18
    Temat: Re: RCB alert
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.05.2023 o 14:16, Shrek pisze:
> [...]
    > podstaw do wszczęcia sprawy upadku ruskiego balona? Zasadniczo obywatel
    > powinien udać się naxui to znaczy pozwać sobie cywilnie białoruś?
    Zadzwonić po Policję.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-05-14 17:46:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zadzwonić po Policję.

    No przecież właśnie rozmawiamy o tym, że zadzwonił/udał się osobiście. I
    co policjant ma zrobić skoro nie ma numerka na upadek ruskiego balona?
    Nie ma podstaw, trzeba umorzyć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-05-14 18:47:41
    Od: "To.Ja" <t...@o...invalid.pl>

    Robert Tomasik w

    > Zadzwonić po Policję.

    Proszę opisz procedurę "Zadzwonić po Policję" !
    Co to jest ta "Policja", miałeś na myśli "policję", czyli organ państwowy
    powołany do ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego?

    Może tobie (nie Tobie), się wydaje, że jesteś "Policjantem", ale nie
    jesteś...
    Jesteś kmiotkiem przez małe "k", ewentualnie /polucjantem/ i Kutasikiem --
    (wielkie K)

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2023-05-14 19:47:05
    Temat: Re: RCB alert [donieść na balon na komisariat]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No przecież właśnie rozmawiamy o tym, że zadzwonił/udał się
    > osobiście. I co policjant ma zrobić skoro nie ma numerka na upadek
    > ruskiego balona? Nie ma podstaw, trzeba umorzyć:P

    Jak się pytasz w miarę poważnie to policja zapewne ma odfiltrować
    bardziej oczywiste "żarty" a nie-żarty przekazać gdzieś dalej.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2023-05-14 21:18:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.05.2023 o 19:47, A. Filip pisze:

    > Jak się pytasz w miarę poważnie to policja zapewne ma odfiltrować
    > bardziej oczywiste "żarty" a nie-żarty przekazać gdzieś dalej.

    Ja wiem. Pytam poważnie co robi pies jak nie ma numerka;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-05-14 22:42:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.05.2023 o 17:46, Shrek pisze:

    > No przecież właśnie rozmawiamy o tym, że zadzwonił/udał się osobiście. I
    > co policjant ma zrobić skoro nie ma numerka na upadek ruskiego balona?
    > Nie ma podstaw, trzeba umorzyć:P

    Pisałeś o jakiś mitycznych postaciach, a nie Policji. Policjant
    natomiast, to ma zabezpieczyć miejsce do czasu przyjazdu uprawnionych
    organów. Co ma numerek jakiś do rzeczy? Chcesz numer rejestracyjny balona?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-05-15 01:18:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.05.2023 o 21:18, Shrek pisze:
    > Ja wiem. Pytam poważnie co robi pies jak nie ma numerka;)
    Idzie do szatni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-05-15 06:34:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Idzie do szatni.

    Bez sensu - do szatni się chodzi z numerkiem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-05-15 06:35:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pisałeś o jakiś mitycznych postaciach, a nie Policji. Policjant
    > natomiast, to ma zabezpieczyć miejsce do czasu przyjazdu uprawnionych
    > organów. Co ma numerek jakiś do rzeczy? Chcesz numer rejestracyjny balona?

    Tak bez stawiania zarzutów da się coś zrobić? Dziwne;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!