    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawdzają się orędzia
    Date: Sat, 20 Nov 2021 01:22:10 +0100

    Sprawdzają się orędzia Marii od Bożego Miłosierdzia.

    Przymusowe szczepienia to ubezwłasnowolnienie Polaków od zbrodniczego
    biznesu koncernów farmaceutycznych - tych samych, które maltretowały,
    zabijały więźniów obozów zagłady podczas 2 w.św. Jak więc mam rozumieć
    to, że Żydzi, tak poszkodowani nie walczą z przemysłem farmaceutycznym,
    tylko z antysemityzmem i Patriotyzmem Polaków ?

    Wnioski wyciągnijmy sami... /przymusowe szczepienia: droga do wszczepienia
    chip-ów ? exterminacja Narodu Polskiego .

    Oto jak sejm i senat dbają o nas i nasze prawa.
    https://dzieckonmp.wordpress.com/2012/11/19/przymuso
    we-szczepienia-w-polsce/

    --
    animka