  • 21. Data: 2020-07-22 14:37:32
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 14:19, trOlin pisze:
    > "Polityk PiS kradł z PCK używaną odzież ale nie jabłka

    po co mu używana odzież ? lumpeksy prowadził ?

  • 22. Data: 2020-07-22 15:53:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia Wed, 22 Jul 2020 13:19:38 +0200, J.F. napisał(a):
    >Czujnie bronili ojczyzny, żeby nie została rozkradziona.

    No chyba tak.

    >Ziobrotura uznała, że o jabłka nie ma się co strzępić, bo Piotrowi B.
    >najwidoczniej się należały, a umorzono w sumie kilkanaście wątków
    >sprawy:
    >"Polityk PiS kradł z PCK używaną odzież ale nie jabłka - uznała
    >wrocławska
    >prokuratura. Wątek "przywłaszczenia" 79 ton jabłek, przekazanych
    >dolnośląskiemu oddziałowi PCK przez rządową agencję restrukturyzacji
    >rolnictwa, został umorzony. Śledczy potwierdzili, że Piotr B. - były
    >już

    Ciekawe ... a po co ARR przekazala te jablka, tzn w jakim celu ?

    >dziś polityk rządzącej partii - rzeczywiście rozdawał jabłka z PCK,
    >,,promując swoje nazwisko, oraz funkcję posła na Sejm RP". Ale nie
    >dopatrzyli się przestępstwa. Stąd decyzja o umorzeniu."
    >gazetawroclawska.pl/prokuratura-posel-pis-nie-ukrad
    l-jablek-z-pck-choc-pomogly-mu-w-kampanii-polityczne
    j/ar/c1-14805438

    Korzysci majatkowej istonie dopatrzec sie tu trudno :-)

    eandk-nie-oddala-70-milionow-za-respiratory-minister
    stwu-zdrowia-4644608

    >Cena w istocie była zacna, bo Agencja Rezerw Materiałowych (ta od
    >miału
    >węglowego) w tym samym czasie kupiła respiratory po 70 000 zł za
    >sztukę,
    >zamiast płacić Izdebskiemu 200 000 zł, czyli ~3 razy taniej.
    >Co ciekawe, zakupy ARM zostały bez przeszkód zrealizowane w kwietniu
    >czerwcu.
    >https://cowzdrowiu.pl/aktualnosci/post/poslowie-ko-
    mz-dwukrotnie-przeplacilo-za-respiratory

    Ciekawe.
    A kiedy ARM je zamowila? Bo tu sie moze kryc pies pogrzebany.
    https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/koronawiru
    s/koronawirus-aktualnosci/239948,nie-mielismy-wyboru

    Jako tlumaczenie brzmi rozsadnie, ale przyczepic sie mozna w paru
    miejscach :-)

    No i miesza sie tu 50 respiratorow Draeger, ktore rzekomo dostarczyl
    dostawca, i 50 respiratorow, ktore rzekomo kupila ARM sama ... i czy
    potem nie mieszaja ich politycy, mowiac, ze dostarczyl ?

    J.

  • 23. Data: 2020-07-22 16:03:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >po co mu używana odzież ? lumpeksy prowadził ?

    Nie wiem o jaka sprawe chodzi, ale wczesniej bylo tak, ze z tych
    pojemnikow z logiem PCK odziez byla sortowana i jechala gdzies do
    Afryki czy Pakistanu, a firma to robiaca placila PCK gotowke.

    Sprawa byla glosna, jak wyszlo na jaw, ze PCK tej odziezy nie dostaje,
    ale wszystko zgodnie z umową ...

    J.

  • 24. Data: 2020-07-22 16:08:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:03:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem o jaka sprawe chodzi, ale wczesniej bylo tak, ze z tych
    > pojemnikow z logiem PCK odziez byla sortowana i jechala gdzies do
    > Afryki czy Pakistanu, a firma to robiaca placila PCK gotowke.

    "Wrzucałeś używaną odzież do popularnych kontenerów Polskiego Czerwonego
    Krzyża z myślą, że wspierasz ubogich i działalność PCK? Nic bardziej
    mylnego! Ubrania wykradał wrocławski poseł Prawa i Sprawiedliwości. Potem
    były sprzedawane sklepom z używaną odzieżą. Politykowi może grozić nawet 20
    lat więzienia.

    Oficjalnie zawartość kontenerów kupowała od PCK firma Wtórpol ze
    Skarżyska-Kamiennej, potentat w dziedzinie utylizacji używanej odzieży.
    Pieniądze ze sprzedaży do Wtórpolu wspierać miały działalność PCK. Ale
    okazało się, że PCK był okradany. Zamiast do Wtórpolu, część ubrań była
    sprzedawana sklepom z odzieżą używaną. A pieniądze - zamiast do kasy PCK -
    trafiały do prywatnych kieszeni osób z kierownictwa dolnośląskiego oddziału
    PCK. Jedną z nich - zdaniem śledczych - był polityk PiS, członek władz
    oddziału Czerwonego Krzyża we Wrocławiu."

    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-oddawales-uzywan
    e-ubrania-dla-pck-kradl-je-posel-pis/ar/c1-14656555

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2020-07-22 16:15:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 15:53:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ciekawe ... a po co ARR przekazala te jablka, tzn w jakim celu ?

    Dla potrzebujących, ale najbardziej potrzebujący był PiS i rozdawał jabłka
    na spotkaniach wyborczych, a część trafiła do rodzinnej miejscowości
    Zalewskiej, tej co to zdeformowała oświatę.

    https://www.money.pl/gospodarka/anna-zalewska-jablka
    -z-pck-i-kampania-wyborcza-trwa-sledztwo-63719407202
    77121a.html

    > A kiedy ARM je zamowila? Bo tu sie moze kryc pies pogrzebany.
    > https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/koronawiru
    s/koronawirus-aktualnosci/239948,nie-mielismy-wyboru

    Wtedy, kiedy Szumowski zamawiał u Izebskiego, czyli Cieszyński rutynowo
    kłamie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2020-07-22 16:16:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 16:08, trOlin pisze:
    > https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-oddawales-uzywan
    e-ubrania-dla-pck-kradl-je-posel-pis/ar/c1-14656555

    trololin jara się sprawą sprzed ponad pół roku, albo i więcej:)))))))))))))

    Wrocław: Oddawałeś używane ubrania dla PCK? Kradł je poseł PiS!
    Marcin Rybak 16 grudnia 2019

  • 27. Data: 2020-07-22 16:20:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 16:15, trOlin pisze:
> [...]
    >
    > https://www.money.pl/gospodarka/anna-zalewska-jablka
    -z-pck-i-kampania-wyborcza-trwa-sledztwo-63719407202

    trololin jara się sprawą z 2014, daje ją jako przeciwwagę dla sprawy
    Sławka, który wyprowadził z Ukrainy wiele milyjonów ojro, ponoć ponad
    ćwierć milyjarda, nie sądzę, aby Ukraińcy ponownie zatrudnili
    Sławka:))))))))

  • 28. Data: 2020-07-22 18:52:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Wy Olin działkę od Sławka N. macie, że tak odwracacie od niego uwagę?

    -----

  • 29. Data: 2020-07-22 18:55:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Stosujecie Wasze stare esbeckie metody, Olin - odwracania uwagi jak Urban śpiworami
    dla murzynów.
    A załóżcie sobie Wasz osobny wątek i tam plujcie - po co tu uczciwym ludziom w oczy
    włazicie?

    -----

  • 30. Data: 2020-07-23 07:05:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >oddziału Czerwonego Krzyża we Wrocławiu."

    >https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-oddawales-uzywa
    ne-ubrania-dla-pck-kradl-je-posel-pis/ar/c1-14656555

    tu cos wiecej
    https://gs24.pl/wroclaw-radny-pis-w-areszcie-wyprowa
    dzal-pieniadze-z-pck/ar/12969673

    "Dolnośląski Oddział PCK współpracował z firmą Wtórpol ze
    Skarżyska-Kamiennej przy zbieraniu odzieży do ustawionych na ulicach
    kontenerów. Czerwony Krzyż zbierał odzież i oddawał firmie ze
    Skarżyska. Na rachunek PCK wpływała za to gotówka.

    Ale ludzie z PCK zwietrzyli interes. Przygarnęli bezdomnego, dali mu
    pokój w siedzibie PCK we Wrocławiu i w 2015 roku założyli na niego
    firmę. I to na konto tej firmy Wtórpol miał wpłacać od tego momentu
    pieniądze za używaną odzież. Tak też robił. Wtórpol nie interesował
    się, dlaczego tak się dzieje. W PCK tłumaczyli, że to po prostu firma
    z którą współpracują."

    Dziwne to troche, tak zmienic konto do wplaty, chyba, ze PCK zlecila
    nowej firmie obsluge tych pojemnikow - oproznianie i transport do
    Skarzyska, co wydaje sie naturalne.
    A przy okazji mozna dokonac pierwszej selekcji :-)

    Musi byc grubo, skoro ziobrotura pociagnela sprawe, ktora zreszta
    wlasnie sie toczy w sadzie.
    No chyba ze ... wroclawska wcale nie ziobro-, a srodowsko tylko czeka
    az Ziobro zechce ukrecic leb sprawie ... i poleci do TV :-)

    J.